Menu

صحبت‌های احساسی امی هنینگ درباره Uncharted: دلم برای آن روزها تنگ شده، به این بازی افتخار می‌کنم

امی هنینگ، خالق سری محبوب Uncharted، به‌همراه بازیگران نسخه سوم نشستی برای بحث درباره کار روی این سری و آنچه که برایش آرامش‌بخش است، داشته است.

به گزارش پردیس گیم، جدیدترین قسمت از Retro Replay بسیار خاص و ویژه بود چراکه بازیگران Uncharted 3 باری دیگر برای بحث درباره کارشان روی این بازی کنار هم قرار گرفتند. با این حال، جالب‌ترین بخش این قسمت، جایی بود که از امی هنینگ پرسیده شد به چه چیزی از این سری بیشتر از همه افتخار می‌کند؟ او در پاسخ گفت:

"من بیشتر به این افتخار می‌کنم که بخشی از این بازی به‌طور آگاهانه و بخشی دیگر هم به‌صورت تصادفی به ذهن‌مان آمد و مردم عاشق آن شدند. مثلا از پیر و جوان، مردم با خانواده‌ها و همسر خود بازی کردند و لذت بردند و مرد و زن آن را دوست داشتند. این بازی مثل یک غذای ماجراجویی راحت برای همه بود و هر کس با آن می‌توانست ارتباط برقرار کند. من چنین چیزی را در طول کار روی این سری در قلب خود نگه داشتم. افراد زیادی بودند که با داستان‌های دوست‌داشتنی خود سراغ من آمدند و توضیح می‌دادند که چگونه آن را با اعضای خانواده خود تجربه کردند و آن‌ها را دور هم جمع نموده است. برخی آن را با پدر و مادر خود در بستر مرگ‌شان با یکدیگر بازی کردند. اینکه بدانیم مردم چنین خاطراتی با بازی داشته‌اند، بهترین دستاورد است و بهتر از آن است که هریسون فورد عنوان شما را تجربه کند و البته کار کردن با این افراد بیشتر از هر پروژه دیگری که داشته‌ام لذت‌بخش بود. دلم برای آن روزها تنگ شده است. تاثیر آنچه که ساخته‌ایم شگفت‌انگیز است!"

امی هنینگ در سال 2014 استودیوی ناتی داگ را بدون اینکه دلیل آن به‌طور واضح مشخص شود ترک کرد اما شما می‌توانید گزارشی در این رابطه و دلایل احتمالی آن را از اینجا بخوانید. وی سال 2019 به استودیوی Visceral Games از EA برای کار روی یک بازی Star Wars پیوست اما آن استودیو هم تعطیل شد و کار به جایی نکشید.

او اکنون مدیر استودیوی Skydance Media است که گفته می‌شود روی پلتفرم‌های استریمینگ متمرکز هستند.