Menu

تاریخ انتشار Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise برای Nintendo Switch مشخص شد

شرکت‌های Rising Star Games ،Home of Japanese Games و TOYBOX تاریخ انتشار بازی سبک ماجراجویی مرموز و جهان‌باز خود را اعلام کردند.

به گزارش پردیس گیم، بازی Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise در روز 10 جولای (20 تیر) به‌طور انحصاری برای کنسول Nintendo Switch منتشر خواهد شد. این عنوان با قیمت 49.99 دلار به‌صورت دیجیتالی از طریق Nintendo eShop و هم فیزیکی در دسترس قرار می‌گیرد.

Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise دنباله Deadly Premonition است که در باستون امروزی روایت می‌شود. داستان‌سرایی منحصر به‌فرد این بازی شما را با سفر در زمان به گذشته Le Carré می‌برد تا راز این شهری که زمانی آرام و صلح‌آمیز بود را کشف کنید.

این بازی در واقع هم دنباله و هم پیش‌درآمد برای Deadly Premonition محسوب می‌شود و ماموران Davis و Jones تحقیقات جدیدی در رابطه با قتل‌های زنجیره‌ای Le Carré آغاز می‌کنند. با سفر در زمان به سراغ خاطرات یک مامور ویژه FBI به‌نام York رفته تا راز Le Carré را بر ملا کنید.

-به عنوان مامور ویژه FBI یعنی York به خاطرات گذشته بروید و یک تجربه مرموز قتل جدید را به‌دست آورید!
-هم پیش‌درآمد و هم دنباله: یک تحقیق تاریخی برای بر ملا کردن راز Le Carré.
-یک ماجراجویی کاملا جهان‌باز: شما می‌توانید در شهر Le Carré با پای پیاده یا اسکیت‌بورد سفر کنید.
-مینی‌گیم‌هایی مثل مسابقات Bowling و Bayou Ride و چالش‌های اسکیت‌بورد به‌همراه موارد دیگر.
-امکان شخصی‌سازی خود و اسکیت‌بورد برای بهبود سرعت به‌منظور غلبه بر چالش‌های سخت‌تر.

اگر پیش از این تجربه‌ای از این سری نداشته‌اید، شاید فرصت خوبی باشد تا Deadly Premonition Origins را با 50 درصد تخفیف از طریق Nintendo eShop یا Nintendo.com خریداری کنید. این فرصت فقط تا 28 اردیبهشت پابرجاست.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه