Menu

آیا Insomniac Games به بازگشت Resistance با PS5 اشاره می‌کند؟

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، استودیوی Insomniac Games اخیرا در حساب رسمی توئیتر خود پیام‌های مشکوکی منتشر می‌کند و مستقیما به نسخه‌های قدیمی Resistance اشاره دارد.

نسخه اول بازی Resistance در سال 2006 به عنوان یکی از بازی‌های زمان عرضه PS3 منتشر شده بود و سپس دنباله آن با انتشار در سال 2008 مورد تحسین و موفقیت خوبی قرار گرفت. آخرین‌بار در سال 2011 بود که یک نسخه جدید از این سری منتشر می‌شد و پس از آن دیگر حتی شایعات و خبر خاصی درباره ساخت یک دنباله ندیدیم.

اما حالا به عرضه کنسول‌های نسل بعد و PS5 نزدیک می‌شویم و توئیت‌های اخیر Insomniac باعث شده طرفداران حدس بزنند که به‌زودی خبرهایی درباره این سری می‌شنویم. آن‌ها حتی هفته پیش نظر طرفداران درباره بخش چندنفره نسخه سوم را پرسیدند.

طی سال‌های گذشته طرفداران همواره درباره بازسازی یا ساخت یک نسخه جدید Resistance از Insomniac سوال می‌کردند. این استودیو هم در بیانیه‌ای گفته بود حاضر به بازگشت به این فرانچایز است اما مالک آی‌پی این بازی Sony است و باید حتما آن‌ها اجازه بدهند البته این مربوط به سال‌ها پیش است و حال که Insomniac توسط Sony خریداری شده و به مالکیت آن رسیده، شاید زمان مناسبی برای بازگشت به این فرانچایز باشد.

البته تمام این‌ها فعلا در حد حدس است و نمی‌توان از چیزی مطمئن بود. در صورت در دست ساخت بودن یک پروژه Resistance، ترجیح می‌دهید بازسازی سه‌گانه اول باشد یا ساخت یک نسخه جدید؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.