Menu

تریلر زمان عرضه‌ی Population Zero منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم، Population Zero در تاریخ 15 اردیبشه از طریق شبکه‌ی استیم قابل تهیه خواهد بود و به همین مناسبت، استدیوی سازنده یعنی Enplex Games به استقبال بازی جدید خود رفته است.

در عین حال که باید از خطرات موجود در سیاره‌ی Kepler جان سالم به در ببرید، "جاذبه" راهِ بقای شما خواهد بود. تریلر زمان عرضه‌ی بازی که با موسیقی "Movement" از خواننده‌ی ایندی پاپ Naadia آراسته شده است به رمز و رموز بازی نیز اشاره می‌کند و خبر از انتشار Population Zero در 5 می(15 اردیبهشت) می‌دهد.

اخیرا Enplex Games در یکی از بلاگ‌های خود به شرح جزئیات نسخه‌های متفاوت بازی پرداخت. هر دو سرور PVE و PVP در بازی حضور خواهند داشت تا کسانی که مایل به تجربه‌ی تک نفره‌ی Population Zero هستند نیز بتوانند به خواسته‌ی خود برسند. در هفت روز اولِ بازی شما در حالت استاندارد PvE قرار داده می‌شوید. حالت PVP پس از گذشت چند ساعت حضور در سیاره‌ی Kepler و تجربه‌ی بازی باز خواهد شد.

اگر از تجربه‌ی تک نفره یا co-op لذت می‌برید پس حالت PvE همان چیزی است که دنبالش هستید. این حالت همچنین به آموزش تازه واردها نیز می‌پردازد و اصول اولیه‌ی بقا در Kepler را به آنها آموزش می‌دهد. نخستین آموزش در Population Zero از جایی شروع می‌شود که بازیکن در سیاهچالی قرار داده شده و مبارزات، نحوه‌ی حرکت و دیگر موارد پایه از طریق ماموریت‌ةایی ساده به او یاد داده می‌شود. پس از اتمام این بخش شما مختارید که حالت PVP را انتخاب کرده و به تجربه‌ی آزادانه‌تری دست یابید.

این بازی در هفته‌ی اول انتشار با قیمت 29.99 دلار آمریکا و با 17 درصد تخفیف قابل تهیه خواهد بود. همچنین پکیجی افزودنی به همراه بازی ارائه داده می‌شود که حاوی Perkهاید اخل بازی است و می‌تواند به تجربه‌ی بهتر بازیکنان کمک کند. شما می‌توانید تریلر زمان انتشار Population Zero را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه