Menu

کارگردان Assassin’s Creed Valhalla از تعادل میان مراحل فرعی و اصلی می‌گوید

با اینکه فعلا فقط یک تریلر سینمایی از بازی Assassin's Creed Valhalla منتشر شده (از گیم‌پلی آن تا چند روز آینده رونمایی می‌شود)، اکثر بازیکنان از حالا برای تجربه آن هیجان‌زده هستند. بازی در نقش یک وایکینگ اساسین بسیار هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسد اما برخی راجع به ساختار محتویات بازی شک به دل دارند چراکه نسخه قبلی این سری یعنی Odyssey بازیکنان را وادار به تجربه بخش زیادی از مراحل فرعی و فعالیت‌های جانبی می‌نمود تا Level خود را برای ورود به یک مرحله اصلی داستانی بالا ببرند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، اشرف اسماعیل، کارگردان بازی Assassin's Creed Valhalla، گفت که قطعا در این نسخه اصلاحاتی صورت گرفته است. او در مصاحبه‌ای با Press Start راجع به تعادل میان این دو گفت بازیکنان در Valhalla می‌توانند هر آن‌طور که بخواهند از محتویات بازی استفاده کنند؛ برخی شاید دوست داشته باشند به‌طور کامل به داستان اصلی پایبند باشند و بعضی هم دوست دارند به زیست‌گاه و ساختمان‌ها و پایگاه‌های خود برای وایکینگ‌ها رسیدگی کنند:

"در Valhalla هدف ما از متعادل‌سازی، این بود که بازیکنان محتویات درون بازی را هر طور که خودشان بخواهند تجربه کنند. ما دنیای بسیار جذابی ساخته‌ایم که مربوط به عصر تاریک انگلیس و نروژ می‌شود. شما می‌توانید وقتی از نروژ به انگلیس می‌روید، هر زمان که بخواهید به نروژ برگردید بنابراین ما این جهان‌های نفس‌گیر و واقعا زیبا را ساخته‌ایم تا بازیکنان به نحو دلخواه خود به تجربه محتویات آن بپردازند. به همین خاطر بازی متعادل‌سازی شده است.

برخی می‌خواهند روی زیست‌گاه و بعضی دیگر هم می‌خواهند کلا روی داستان اصلی متمرکز باشند که در هر دو حالت هیچ مشکلی وجود ندارد. واقعا به خود بازیکن وابسته است که چگونه محتویات بازی را تجربه می‌کنند. دید ما همیشه به همین شکل بوده و ما می‌خواهیم ماجراجویی شخصی Eivos را نشان دهیم و روی این موضوع بسیار تمرکز کرده‌ایم پس دوباره می‌گویم اگر مردم می‌خواهند کاملا روی این ماجراجویی شخصی و رابطه‌هایی که از آن شکل می‌گیرد متمرکز باشند، مانعی ندارد."

متاسفانه در Assassin's Creed Odyssey یک مشکل اساسی وجود داشت و آن هم این بود که برای انجام برخی مراحل اصلی باید تا حد زیادی Level شخصیت خود را افزایش می‌دادید و برای این کار مجبور به انجام بخش زیادی از مراحل فرعی و فعالیت‌های جانبی درون نقشه بودید. این موضوع برخی افراد را وادار به خرید ویژگی Time Saver می‌کرد تا سریع‌تر افزایش Level داشته باشند اما خوشبختانه در Valhalla دیگر از این خبرها نخواهد بود.

بازی Assassin's Creed Valhalla در فصل تعطیلات سال میلادی جاری برای PC ،Stadia، کنسول‌های نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد. نسخه PC از طریق فروشگاه Epic و UPLAY در دسترس قرار می‌گیرد.