Menu

تاریخ انتشار Ys: Memories of Celceta برای PS4 مشخص شد

به گزارش پردیس‌گیم، Marvelous Europe اعلام کرد که نسخه‌ی بازسازی شده‌ی عنوان RPG و اکشن Ys: Memories of Celceta در تاریخ 30 خرداد برای کنسول پلی استیشن منتشر خواهد شد. این بازی در بازارهای اروپا هم به صورت دیجیتالی و هم فیزیکی دردسترس خواهد بود و در بازارهای استرالیا تنها به شکل دیجیتالی عرضه می‌شود.

سری بازی کلاسیک Ys که برای کنسول PS Vita عرضه شده بود هم‌اکنون توسط استدیوی Nihon Falcom در دست توسعه قرار دارد و نسخه‌ی ریمستر شده‌ی بازی که در راه PS4 است با نرخ 60 فریم بر ثانیه و گرافیک Full HD اجرا خواهد شد و هم‌چنین تنظیمات روی صفحه‌ی آن که در PS Vita دیده می‌شدند با نسخه‌ی PS4 بازخوانی شده‌اند. نسخه‌ی PS4 بازی هم‌چنین از دو صداگذاری متفاوت بهره‌مند خواهد بود که شامل زبان اصلی(ژاپنی) و زبان انگلیسی می‌باشد. نوشته‌ةای داخل بازی نیز قابل تغییر به انگلیسی می‌باشند.

Marvelous Europe همزمان با مشخص کردن تاریخ انتشار بازی خبر داد که این عنوان در PS Store از نسخه‌ی Digital Delux Edition نیز بهره‌مند خواهد بود.

نسخه‌ی فیزیکی Ys: Memories of Celceta با قیمت 29.99 یورو از وبسایت رسمی Marvelous Games قابل تهیه می‌باشد.

Ys: Memories of Celceta – Digital Deluxe Edition شامل موارد زیر خواهد بود:

-بازی اصلی Ys: Memories of Celceta

-موسیقی متن نسخه‌ی کلاسیک و ریمسترشده

-تم Ys: Memories of Celceta

هر دو نسخه‌ی دیجیتالی Ys: Memories of Celceta پس از انتشار در تاریخ 30 خرداد از PlayStation Store قابل تهیه و دانلود خواهند بود. انتظار می‌رود که قیمت نسخه‌ی استاندارد بازی در رنج 24.99 الی 29.99 یورو باشد، در حالی که نسخة‌ی Digital Delux قیمتی برابر با 34.99 الی 39.99 یورو خواهد داشت. قیمت دقیق هر دو نسخه‌ی بازی پس از لیست شدن در PS Store مشخص می‌شود. شما می‌توانید تریلر منتشرشده از این بازی را در پردیس‌گیم تماشا یا دانود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه