Menu

کوری بارلوگ هم مشتاق Valhalla است

به گزارش پردیس‌گیم معرفی عنوان جدید Assassins Creed تا حدودی فضای آلوده دنیای بازی را که متاثر از ویروس کرونا،لغو کنفرانس‌ها،تاخیر بازی‌ها و در نهایت درز اخبار از عنوان مورد انتظار سونی یعنی TLOU2 بود را تعدیل کرد.

در همین راستا کوری بارلوگ سازنده عنوان موفق GodOfWar در توییتر و همچنین در مصاحبه‌ای با سایت GameSpot از علاقه خود به تجربه این عنوان که در فضای شاهکار خودش روایت می‌شود پرده برداشت. بارلوگ عنوان کرد برای او لذت بخش است که داستانی در همان فضارا تجربه کند و بی صبرانه منتظر است تا این روایت جذاب را از نظر بگذراند. وی همچنین اظهار کرد بدیهی است که این بازی با ساخته خودش اشتراکاتی داشته باشد مانند آنچه در عنوان Assassins Creed Odyssey رخ داد و به نظر نمی‌رسد یک تقلید صرف را از Ubisoft شاهد باشیم و انتظار دارم با یک بازی خوش ساخت و حرفه‌ای و لذا بخش طرف باشم چرا که این فضا و این اتمسفر پتانسیل بسیاری را داراست. Assassin's Creed Valhalla در تعطیلات سال میلادی پیش‌رو عرضه خواهد شد.

نکته مهم در رفتار بارلوگ برخورد باز او با این عنوان است. بدون شک همه ما بعد از دیدن تریلر آخرین نسخه Assassins Creed ذهنمان به سمت GodOfWar رفت ولی نوع برخورد بارلوگ تحسین برانگیز است وقتی آن را در کنار رفتاری که با نیل دراکمن و استودیوی سازنده بازی‌اش صورت می‌گیرد قرار می‌دهیم.