Menu

اینسایدر: رویداد تابستان Micorosoft به مانند یک انفجار بزرگ برای بازی‌های استودیوهای Xbox خواهد بود

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، با توجه به گفته‌های اینسایدر مشهور صنعت بازی‌های ویدیویی یعنی Shinobi، هفته آینده در قسمت جدید Inside Xbox از بازی‌های Third-Party جدیدی برای Xbox Series X رونمایی خواهد شد.

شرکت Microsoft چند روز پیش تایید کرد که هفته آینده قسمت ویژه‌ای را از برنامه Inside Xbox پخش خواهد نمود. قرار است در طول این پخش از گیم‌پلی بازی‌های Third-Party برروی Xbox Series X رونمایی شود.

تاکنون فقط تایید شده که بازی Assassin's Creed Valhalla هم هفته آینده در این برنامه نمایش گیم‌پلی خواهد داشت اما نمی‌دانیم به‌غیر از آن باید منتظر چه چیزهایی باشیم. در صورت حقیقت داشتن حرف‌های Shinobi، هفته آینده قطعا بازی‌های نسل بعدی بیشتری خواهیم دید.

او همچنین در ادامه افزود شرکت EA هم ممکن است گیم‌پلی بازی‌های جدید خود برروی کنسول Xbox Series X را نشان دهد اما در حال حاضر این موضوع فقط در حد یک حدس است. یکی دیگر از کاربران از Shinobi درباره اینکه آیا EA برای پاییز امسال عنوانی عرضه می‌کند یا نه، سوال پرسید و او هم جواب داد: "نمی‌شود گفت که کلا هیچ عنوانی برای پاییز ندارند!"

علاوه بر رویدادِ هفته آینده، ظاهرا Microsoft برای یک رویداد دیجیتالی بزرگ دیگر هم برنامه‌ریزی کرده که روی بازی‌های First-Party متمرکز خواهد بود و طبق گفته Shinobi، آن رویداد به مانند "انفجاری بزرگ" برای استودیوهای بازی‌سازی Xbox است:

"من واقعا از تمام چیزهایی که قرار است در رویداد هفته بعد وجود داشته باشند خبر ندارم اما از چند مورد Third-Party آگاه هستم. رویداد E3 آن‌ها برای تابستان، انفجاری بزرگ برای استودیوهای بازی‌سازی Xbox خواهد بود."

نظر شما در این رابطه چیست؟ به‌نظر شما چه شرکت‌هایی در رویداد هفته آینده Inside Xbox از بازی‌های خود رونمایی می‌کنند؟