Menu

Assassin’s Creed Valhalla به اعماق اساطیر اسکاندیناوی سفر نخواهد کرد

به گزارش پردیس‌گیم، بازی Assassin's Creed Valhalla در عصر طلایی وایکینگ‌ها جریان خواهد داشت و همین مورد باعث می‌شود که بسیاری از فکرها به سمت و سوی اساطیر اسکاندیناوی سوق داده شوند، البته پسوند Valhalla نیز مهر تاییدی است بر این کار اما کارگردان روایی بازی Darby McDevitt در مصاحبه‌آی با Gamespot تاکید کرد که AC Valhalla همانند دو عنوان سابق به عمق اساطیر فرو نخواهند رفت.

همانطور که می‌دانید Ac Odyssey و Origins در سرزمین‌های مصر و یونان جریان داشتند و همین امر باعث شده بود که سازندگان با آمیختن تاریخ و افسانه، از رگه‌های اساطیری استفاده‌ی زیادی بکنند اما این بار قرار نیست چنین اتفاقی بیفتد و بیشتر شاهد جنبه‌های تاریخی و رئال خواهیم بود تا فانتزی و خیال. البته وی در صحبت‌های خود وجود داشتن اساطیر را به شکل کامل رد نکرد، و مطمئنا شاهد حضور برخی المان‌های میتولوژی در بازی خواهیم بود(همانند اودین که در تریلر معرفی بازی به چشمان کاراکتر اصلی دیده شد).

Darby McDevitt در مقایسه‌ای جالب با God of War، بازی در دست ساختِ Assassin's Creed Valhalla را عنوانی متفاوت دانست:

"God of War بازی بزرگی است(و من هم آن را بازی کرده‌ام!)، می‌توان گفت GOW خارق العاده است، ولی شما در God of War می‌توانید با بالدور مبارزه کنید و با یک مشت محکم او را به زانو درآورید. در اصل بیشتر بازی‌هایی که با اساطیر اسکاندیناوی در ارتباط هستند به چنین شکل و شمایلی ساخته می‌شوند و به جنبه‌ی تاریخی ماجرا چندان اهمیتی داده نمی‌شود. ولی ما می‌خواهیم شما تجربه‌ای در عصر تاریکی انگلستان داشته باشید و درمیان خرابه‌های امپراطوری روم که حدود 400 سال پیش به جا مانده‌اند قدم بزنید، حمله کنید، به اکتشاف بپردازید و همه‌ی این‌ کارها را در قالب یک انسان انجام دهید، نه شخصی که می‌تواند پرواز کند یا مواردی از این قبیل."

بازی Assassin's Creed Valhalla در تعطیلات 2020 منتشر خواهد شد.