Menu

لذت غارت و فتح سرزمین‌های مختلف را درانحصاری جدید نینتندو سوئیچ، Brigandine: The Legend of Runersia تجربه کنید

به گزارش پردیس‌گیم، استدیوی ژاپنی Happinet اعلام کرد که عنوان Brigandine: The Legend of Runersia به شکل انحصاری و در تاریخ 5 تیر برای کنسول Nintendo Switch منتشر خواهد شد. آن‌ها همچنین اعلام کردند که نسخه‌ی فیزیکی این بازی با همکاری Limited Run Games در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. جزئیات دیگر درمورد نحوه‌ی دسترسی و قیمت گذاری این عنوان بزودی توسط Limited Run Games اعلام خواهد شد.

بازی کلاسیک The Brigandine پس از بیست سال با مکانیزم‌های کاملا جدیدِ استراتژی نوبتی و اتمسفری فانتزی و آشنا به عرصه بازخواهد گشت. این عنوان توسط افراد ماهر و نام آشنایی توسعه می‌یابد که از جمله‌ی آنها می‌توان به Kenji Terada (Batman: Dark Tomorrow, FINAL FANTASY I – III) در مقام نویسنده، Raita Kazama (Puzzle & Dragons, Xenoblade Chronicles) به عنوان کارگردان هنری و طراح شخصیت‌ها، و Tenpei Sato (Brigandine: Grand Edition, Disgaea 1 -5) نیز در پس تنظیم کننده اشاره کرد.

داستان Brigandine: The Legend of Runersia از این قرار است که شش کشور در قاره‌ی Runersia وارد نبردی شده‌اند تا با پیروزی، سرزمین‌های خود را زیر یک پرچم و کشور جمع کنند.

بازیکنان با انتخاب یکی از این کشورها سرنوشت خود را رقم خواهند زد و با تشکیل ارتشی از شوالیه‌های دلیر به بیش از 40 منطقه(لوکیشن) مختلف سر خواهند زد و با صدها شوالیه‌ و بیش از 50 نوع هیولای مختلف و منحصر بفرد مبارزه خواهند کرد. شما می‌توانید تریلر منتشرشده از این بازی را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه