Menu

5 نکته جالبی که تریلر Assassin’s Creed Valhalla به شما نمی‌گوید

از بازی Assassin's Creed Valhalla با یک تریلر سینمایی زیبا رونمایی شد و طرفداران را با جدیدترین نسخه از این فرانچایز اکشن ماجراجویی محبوب آشنا می‌کند. با توجه به اینکه در تریلر بازی چیزی از گیم‌پلی نشان داده نشد، تصمیم گرفتیم نکات جالبی را که تاکنون از بازی فهمیده‌ایم را گردآوری کرده و با شما به اشتراک بگذاریم.

بازی برای کنسول‌های فعلی و نسل بعدی به‌همراه یک مزیت خاص برای دارندگان Xbox منتشر خواهد شد

با این وجود که در انتهای تریلر فوق‌العاده Assassin's Creed Valhalla فقط لوگوی کنسول Xbox Series X وجود داشت، اما این بازی برای کنسول‌های این نسل (به جز Nintendo Switch)، PS5 و PC هم در فصل تعطیلات سال میلادی جاری منتشر خواهد شد.

همچنین تاکنون علاوه بر اینکه تایید شده بازی با رزولوشن 4K روی کنسول Xbox Series X اجرا می‌شود، قابلیت Smart Delivery هم برای آن تایید شده است؛ یعنی شما با خرید این بازی برای Xbox One در نسل جاری، نسخه نسل بعدی در Xbox Series X را به رایگان دریافت می‌کنید.

پیش از این همچنین تایید شد که بازی Cyberpunk 2077 از استودیوی CD Projekt RED هم از این ویژگی پشتیبانی می‌کند.

شما می‌توانید همزمان با استفاده از 2 تبر به مبارزات بروید

در نسخه‌‌های قبلی Assassin's Creed شما می‌توانستید دو سلاح را به‌طور همزمان در دستان خود بگیرید اما این‌ها باید دو سلاح متفاوت از هم می‌بودند ولی در Valhalla می‌توانید همزمان دو شمشیر، تبر و حتی سپرهای یکسان را در دست گرفته تا دشمنان خود را به روش‌هایی که هیچ‌وقت فکرش را نمی‌کردید شکست دهید.

طبق بیانیه Ubisoft، دشمنان در Valhalla "متنوع‌ترین مجموعه از دشمنان مرگ‌بار در یک بازی Assassin's Creed در تاریخ خواهند بود."

وایکینگ‌ها مبارزان همه‌کاره و تطبیق‌پذیری بودند و تاکتیک‌های مختلفی برای مقابله با دشمنان خود استفاده می‌کردند و این عنصر تاریخی را قطعا در بازی Valhalla هم خواهیم دید.

شخصی‌سازی در بهترین حد خود بازگشته است

به دلایل عجیبی چنین چیزی در تریلر وجود نداشت اما به هر حال می‌توانید شخصیت مونث را هم برای تجربه Assassin's Creed Valhalla انتخاب کنید.

علاوه بر جنسیت، امکان شخصی‌سازی بخش‌های مختلف دیگری هم وجود دارد تا شخصیت شما نسبت به سایر افراد منحصر به‌فرد باشد. تتوها، مدل‌های ریش، علامت‌های جنگی و ابزار و لباس‌های‌تان قابل شخصی‌سازی هستند.

طبق مصاحبه Ubisoft با Eurogamer، شما همچنین قادر به ارتقا و شخصی‌سازی سکونت‌گاه خود با ساختمان‌های جدید مثل پادگان‌ها، آهنگرها و سالن‌های خالکوبی هستید. همچنین امکان جذب مبارزان جدید برای افزایش جمعیت ارتش‌تان وجود خواهد داشت.

نبردهای رپ هم در بازی وجود دارند

در سایت رسمی بازی Assassin's Creed Valhalla آمده که هنگام دور بودن از جنگ و مبارزات، فعالیت‌های زیاد دیگری هم وجود دارند که این‌ها شامل کارهای سنتی نورسی مثل ماهی‌گیری، قمار کردن و بازی‌های مربوط به نوشیدنی می‌شوند.

هیجان‌انگیزترین بخش از این فعالیت‌های جدید باید وجود یکی از مسابقات وایکینگ‌ها به نام "Flyting" باشد که اساسا یک نبرد رپ (Rap Battle) به سبک وایکینگ‌هاست و جالب به‌نظر می‌رسد.

رقابت‌های Flyting بین قرن‌های 15 و 16 در انگلیس و اسکاتلند رواج داشتند که پر از الفاظ رکیک و کنایه بودند. امیدواریم که در Valhalla بتوان با استفاده از جملاتی که خودمان انتخاب می‌کنیم، حریف را به‌صورت غیر فیزیکی شکست دهیم.

خبری از بخش چندنفره آنلاین نیست اما…

شرکت Ubisoft از سال 2014 با Unity از اضافه کردن بخش چندنفره آنلاین به بازی‌های Assassin's Creed ممانعت کرده و Valhalla هم استنثا نیست.

در حالی که این بازی هیچ‌گونه حالت Co-Op یا رقابتی آنلاین نخواهد داشت، یک جز چندنفره مجهول دارد که به بازیکنان اجازه به اشتراک‌گذاری مبارزان خودشان با دوستان‌شان را می‌دهد.

با توجه به توضیحات سایت رسمی بازی، شما می‌توانید وایکینگ مزدور منحصر به‌فرد خود را خلق و شخصی‌سازی کنید و آن را در اختیار ارتش دوستان خودتان هم قرار بدهید تا در مبارزات به آن‌ها یاری دهد.

در حالی که قطعا این راضی‌ کننده‌ترین و هیجان‌انگیزترین ویژگی آنلاین نیست، اما داشتن وایکینگ‌هایی که سایر دوستان‌تان خلق کرده‌اند در مبارزات خودتان می‌توانید عالی و سرگرم کننده باشد.