Menu

تریلر 20 دقیقه‌ای Cris Tales مبارزات زمانی و محیط پرجنب و جوش آن را به نمایش می‌گذارد

به گزارش پردیس‌گیم، Modus Games که ناشر مستقل Cris Tales است با همکاری Dreams Uncorporated و SYCK که توسعه‌ی بازی را برعهده دارند با انتشار تریلری 20 دقیقه‌ای به نمایش این عنوان RPG نوبتی که اواخر امسال برای PS4،PC، Nintendo Switch و Stadia منتشر خواهد شد پرداختند.

تریلر منتشر شده شخصیت اصلی بازی یعنی Crisbell را نشان می‌دهد که از بندر St.Clarity عازم ماجرایی برای پرده برداشتن از گم شدن شخصی است که در این راه با پرس و جو از همسایه‌های وی و البته استفاده از قدرت خارق العاده‌ی خودش یعنی سفر به گذشته، به مدارکی دست می‌یابد که او را به سمت نبردی هیجان انگیز و همچنین نتیجه‌ای وحشتناک رهنمون می‌کنند. شما می‌توانید در تریلر زیر ببینید که Crisbell چگونه از قدرت تغییر زمان در مبارزات استفاده و از آن برعلیه دشمنان بهره می‌برد:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه

Cris Tales ادای دینی است به بازی‌های کلاسیک و خاطره انگیز که گذشته، حال و آینده را در یک صفحه به نمایش می‌گذارد. بازیکنان با توانایی فوق العاده‌ی خود می‌توانند به دوره‌های مختلف سر بزنند و تاثیر تصمیمات و انتخاب‌هایی که قبلا گرفته‌اند را بر روند پیشروی در داستان مشاهده کنند. Cris Tales عنوانی غنی است که با مهارت دست به تصویر درآمده و شما را در سرزمینی زیبا و خیالی قرار می‌دهد و از بازیکن می‌خواهد که جلوی نقشه‌های شوم یک امپراطور ظالم را بگیرد.