Menu

تصاویر و تیزر جدیدی از عنوان Nighthawks: The Vampire RPG منتشر شدند؛ شب را از آن خود کنید

شما 6 ماه پیش مردید و دوباره زنده شدید. یک خون آشام. یک شکارچی. نه فقط موجودی از موجودات عادی شب، بلکه یکی از اربابان آن.

متاسفانه این راز برملا شده و وجود جامعه‌ی خون آشام‌ها عیان شده است، و با این‌که حضورتان در میان انسان‌ها تحمل می‌شود اما تشنه بدونتان به خون قابل تحمل نیست. شما به دنبال پناهگاه، به یکی از شهرها می‌روید تا شروعی تازه داشته باشید، در عین حال تردید و تشنگی نیز یکی از مشکلات اصلی شماست.

اما همه‌ی این‌ها تغییر خواهند کرد. نسبت به هر زمان و دوره فرصت‌های جدیدی نیز پیدا خواهند شد. حتی طردشدگان نیز می‌توانند قیام کنند!

به گزارش پردیس‌گیم، بازی Nighthawks که در اوایل سال 2021 از طریق شبکه‌ی استیم قابل تهیه خواهد بود، عنوانی فانتزی و در سبک رول پلی است و شما را در نقش خون آشام مدرنی قرار می‌دهد که در دنیایی نوین باید بر شب غلبه کند.

وارد جهانی تاریک و پیچیده شوید که انسان‌ها و ومپایرها برای بقای خود درحال کشمکش هستند. از باشگاه شبانه‌آی به عنوان محافظ خود استفاده کنید و با ترغیب و ترهیب انسان‌ها آنان را فریفته و با قدرت‌های ماورائی‌تان به شکار آن‌ها مشغول شوید، تا اینگونه امپراطوری خود را بنا کنید.

با استخدام کردن دیگر افراد مطرود از جامعه از توانایی‌های آنان سود برده و به داستانِ زندگی آنها پی ببرید. جهانِ کاملا تاریک و صداگذاری شده‌ی سایه‌ها را کشف کنید و بدانید که هر انتخاب شما عواقب مهمی در انتظار خواهد داشت، یا آینده‌ای کاملا متحد بسازید… و یا جایی برای صلح و دوستی باقی نگذارید.

<برای دیدن تصاویر در اندازه‌ی واقعی بر روی آنها کلیک کنید>

تصاویر و تیزر جدیدی از عنوان Nighthawks: The Vampire RPG منتشر شدند؛ شب را از آن خود کنید تصاویر و تیزر جدیدی از عنوان Nighthawks: The Vampire RPG منتشر شدند؛ شب را از آن خود کنید

تصاویر و تیزر جدیدی از عنوان Nighthawks: The Vampire RPG منتشر شدند؛ شب را از آن خود کنید

Nighthawks با مشارکت Richard Cobbet (Sunless Sea, Sunless Skies) به عنوان نویسنده و طراح، Ben Chandler (Unavowed, Shardlight, Technobabylon) در مقام آرتیست، و Wadjet Eye Games به عنوان تیم توسعه دهنده ساخته خواهد شد. داستان عمیق و عظیمِ بازی همانند عناوین موفق Heaven's Vault و 80 Days با جوهر و مرکب نوشته شده است. شما می‌توانید تیزر منتشر شده از بازی را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD
تماشا در حالت تمام صفحه