Menu

زمان دقیق برگزاری اولین رویداد بزرگ Xbox Series X مشخص شد

طی چند هفته اخیر شایعات زیادی حاکی از برگزاری دو رویداد دیجیتالی بزرگ توسط Microsoft برای کنسول Xbox Series X بودند و اکنون یک تاییدیه رسمی داریم. به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، شرکت Microsoft در توئیتر اعلام کرد نمایش بعدی Inside Xbox در 7 مه (18 اردیبهشت)، ساعت 19:30 به وقت تهران پخش خواهد شد.

ظاهرا این نمایش بیشتر روی بازی‌های Third-Party متمرکز خواهد بود. به‌نظر می‌رسد آرون گرینبرگ، مدیر بازاریابی Xbox هم اشاره کرده که باید تا دومین رویداد بزرگ Xbox Series X صبور باشیم تا نگاهی به بازی‌های First-Party استودیوهای Xbox بیندازیم.

در هر صورت نمایش بازی‌های Third-Party هم می‌تواند جذاب باشد چراکه به هر حال بازی‌های نسل بعدی هستند و می‌توانیم ببینیم که به چه شکل خواهند بود. همچنین اولین نمایش گیم‌پلی بازی Assassin's Creed Valhalla را هم در رویداد بزرگ Xbox Series X مشاهده می‌کنیم و شاید از بازی‌های نسل بعدی جدیدی رونمایی شود.

البته شایعاتی هم بودند که Microsoft به‌زودی قصد رونمایی از کنسول ارزان‌تر Xbox Series S را هم دارد اما ظاهرا این رویداد بیشتر روی بازی‌ها متمرکز است اما کسی چه می‌داند؟ شاید از نظر سخت‌افزار هم کمی سوپرایز تدارک دیده باشند.