Menu

اطلاعات جدیدی از داستان، اجزای آنلاین و مدت زمان ساخت Assassin’s Creed Valhalla منتشر شد

اتزیو: شما… خدایان هستید!
مینروا: خیر، از خدایان نیستیم! ما فقط قبل از شما آمدیم!
-بخشی از گفت‌وگوی اتزیو و مینروا در رابطه با ماهیت تمدن اول (First Civilization)

با توجه به تمام صحبت‌ها راجع به حمله و غارت‌گری در Assassin's Creed Valhalla، شاید فکر کنید یک بخش Co-Op و آنلاین هم در این بازی وجود داشته باشد اما ظاهرا این‌طور نیست. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، شرکت Ubisoft به Eurogamer تایید کرد که این عنوان یک تجربه تک‌نفره خواهد بود البته "اجزای آنلاین زیادی" در آن وجود دارد.

یکی از نمایندگان Ubisoft گفت: "Valhalla یک بازی تک‌نفره با اجزای آنلاین زیادی است که بازیکنان را تشویق می‌کند تا پیشرفت و خلاقیت خود را به اشتراک بگذارند." همچنین لیلا، شخصیت اصلی دوران مدرن بازی‌های Assassin's Creed Origins و Odyssey در این عنوان حضور خواهد داشت. این یعنی بخشی از بازی در زمان امروزی روایت می‌شود و اطلاعات بیشتری هم از تمدن اول (First Civilization) کسب می‌کنیم.

در ادامه همچنین مشخص شد که بازی Assassin's Creed Valhalla بیش از 2.5 سال است که مراحل ساخت و تولید را می‌گذارند. علاوه بر این، بازی برای کنسول‌های نسل بعدی و PC از نو طراحی شده است. این عنوان برای کنسول‌های Xbox One ،PS4 و Stadia هم در دسترس قرار می‌گیرد و باید دید تفاوت‌ها در چه حد خواهد بود.