Menu

نبردهای دریایی در Assassin’s Creed Valhalla وجود نخواهند داشت + اطلاعات جدید

اولین تریلر از بازی Assassin's Creed Valhalla منتشر شد و در حالی که چیزی از گیم‌پلی در آن به نمایش در نیامد، سبک زندگی وایکینگ‌ها و جنگ‌هایی که بازیکنان می‌توانند انتظارش را داشته باشند نشان دادند. شاید جذاب‌ترین نکته، این باشد که شخصیت مذکر Eivor در این تریلر سینمایی می‌تواند به انتخاب بازیکن مونث هم باشد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، جولین لافریر، تهیه کننده بازی Assassin's Creed Valhalla، در مصاحبه‌ای با Eurogamer گفت مانند Odyssey در نمایش‌های بعدی هردو حالت مونث و مذکر Eivor را در موقعیت‌های متفاوت نشان خواهند داد. در کنار انتخاب جنسیت، بازیکنان می‌توانند تتوهای متفاوت، مدل ریش و علامت‌های جنگی روی بدن را انتخاب کنند. لباس و همچنین قایق بلند وایکینگ هم قابل شخصی‌سازی هستند.

کلاغ درون تریلر کارکرد مشابه‌ای مانند عقاب‌ها در نسخه‌های قبلی خواهد داشت اما توانایی‌های جدیدی به‌همراه دارد. به‌طور مثال ممکن است در طول راه رفتن در یک مسیر متوجه یک چیز عجیبی بشوید و این احتمالا بدان معناست که کلاغ برای شما محتویات جدیدی کشف کرده است.

همچنین در این نسخه شاهد نبردهای دریایی نخواهیم بود اما امکان گشتن جهان بازی در دریا با استفاده از قایق بلند و صد البته با پای پیاده وجود خواهد داشت. لافریری در رابطه با جهان این عنوان گفت:

"ما می‌خواهیم جهانی بسازیم که به بازیکنان بابت کنجکاوی‌شان پاداش می‌دهد. وایکینگ‌ها هم در اصل کاوشگران بزرگی بودند بنابراین دنیای قابل توجه و معناداری خواهیم داشت."

عدم وجود نبردهای دریایی با قایق بلند بدان معنا نیست که کلا در طول سفر در دریا به مبارزه نروید. لافریری در این رابطه گفت:

"شما می‌توانید به هر مکان نظامی که در رودخانه‌های انگلیس می‌بینید حمله کنید. ما می‌خواهیم شما اوج فانتزی وایکینگ‌ها را تجربه کنید بنابراین دوستان وایکینگ شما هم در قایق بلند همراه شما خواهند بود. گاهی اوقات شما منابعی برای ارتقا خود می‌یابید یا لوازم جنگی بیشتری برای مقابله با راهزنان قوی‌تر منطقه به‌دست می‌آورید."

بازی Assassin's Creed Valhalla در فصل تعطیلات سال میلادی جاری برای PC ،Stadia، کنسول‌های نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد.