Menu

بازی Black Book معرفی شد + ویدئو

به گزارش پردیس‌گیم استودیوی Morteshka، بازی Black Book را معرفی کرد. این بازی یک عنوان کارتی، تاکتیکی و نقش‌آفرینی است که شامل افشانه‌های اسلاویایی می‌باشد.

استودیوی Morteshka مفتخر است که آخرین عنوان خود را معرفی کند، Black Book یک بازی نقش‌آفرینی متوسط نیست بلکه شما را در دنیای اساطیر اسلاویایی غوطه‌ور می‌کند. در این بازی شما داستان واسیلیا (Vasilia) را دنبال می‌کنید، در حالی که او در جستجوی کتاب شیطانی Black Book است، که طبق افسانه‌ها قادر است آرزوی کسی که هر ۷ مهر و موم کتاب را آشکار کند را برآورده سازد.

استودیوی Morteshka آخرین بازی خود را با نام Black Book معرفی کرد . . .

مخلوط‌کردن بهترین قسمت بازی‌های کارتی و ساخت دسته‌های نقش‌آفرینی با ژانر ماجراجویی، Black Book گیمرها را به یک ماجراجویی در بین قصه‌های عامیانه اسلاویایی می‌برد که توسط تیمی گفته می‌شود که با این داستان‌ها بزرگ شده‌اند. این یک دنیایی است که در آن افسانه‌ها با واقعیات روبرو خواهند شد و موجوداتی از جهان‌های دیگر همراه با انسان‌ها در آن زندگی می‌کنند، اما تنها تعداد کمی از انتخاب‌شده‌ها می‌توانند آن را ببینند. شیاطین، عناصر، گرگ‌های بزرگ، حیوانات دست‌آموز سخنگو و چیزهای دیگر این دنیای تاریک و رمزآلود را تشکیل می‌دهند. نیروهای شر را به کار گیرید تا مناقصه‌های خود را انجام دهید، اما مراقب باشید، چرا که تمامی هیولاها چیزی که به نظر می‌آیند نیستند.

به همان اندازه که Black Book روایت قوی از ژانر ماجراجویی را در آغوش می‌گیرد، طرفداران بازی نقش‌آفرینی نوبتی، به دلیل مبارزه استراتژیک و نوبتی آن، احساس حضور در خانه را خواهند کرد. در حالی که به دنبال مهر و موم‌های Black Book هستید، شما کارت‌هایی را جمع آوری خواهید که با ترکیب آن‌ها طلسم‌های ویرانگر و منحصر به فردی ساخته خواهد شد. کارتی را که انتخاب می‌کنید، به طور مستقیم بر روی اینکه هر نبرد چگونه آشکار می‌شود، اثر می‌گذارد، اما این پایان کار نیست. شخصیت‌های همراه و نیروهای شیطانی لایه دیگری را بر استراتژی ماجراجویی واسیلیا می‌افزایند.

الهام‌گرفته‌شده از بازی‌هایی مثل The Witcher و Slay the Spire و SteamWorld Quest، عنوان Black Book شما را به دنیای زیبای خود که با سبک هنری که توسط دست کشیده شده است، می‌برد و شما را با روایتی تحریک‌کننده و ارتباط برقرارکننده به دام می‌اندازد. دنیای افسانه‌های اسلاویایی در یک زمان هم آشنا و هم شوم است که با خطر و فتنه پرشده است، و در دستیابی واسیلیا به قدرت که بهتر است به دلیل دستیابی به عشق گشمده رها شود.

در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید:

دانلود HD – دانلود SD

تماشا به صورت تمام صفحه