Menu

رسمی: از بازی Assassin’s Creed Valhalla رونمایی شد

به گزارش پردیس‌گیم، پس از گذشت حدود دو سال از انتشار آخرین عنوان از این فرنچایز محبوب یعنی Assassin's Creed Odyssey حال Ubisoft با در پیش گرفتن روندی غیرمعمول در معرفی بازی جدید این مجموعه، از عنوان رونمایی کرد.

در ابتدا صفحه‌ی رسمی Ubisoft در چین با انتشار توییتی خبر از معرفی یک بازی جدید داد که تقریبا مشخص بود این معرفی به Assassin's Creed Valhalla مربوط است.

پس از توییت مذکور، BossLogic آرتیست معروفی که بیشتر در حوزه‌ی کارهای دنیای مارول فعالیت می‌کند همزمان با یوبسافت خبر از معرفی بزرگی داد که پس از ساعاتی به صورت زنده از شبکه‌ی توئیچ و کانال Assassin's Creed مشغول به استریم از کار جدید خود شد و با انتشار پوستری فضا را داغ‌تر از همیشه کرد. وی در جریان استریم زنده‌ای که داشت به طراحی تصویری از Assassin's Creed مشغول شد و صفر تا صد آن را به شکل Live ساخت و پرداخت. طرح نهایی به این تصویر ختم شد:

Valhalla

همانطور که می‌دانید Assassin's Creed Valhalla در زمان وایکینگ‌ها جریان دارد و شما باید در سرزمین اسکاندیناوی به ماجراجویی بپردازید. گفته می‌شود که این عنوان شامل بزرگترین مپِ تمام فرنچایز خواهد بود و جزئیات بسیار زیاد آن، بازی را بیش از پیش به RPG بودن نزدیک‌تر می‌کند.