Menu

شمارش معکوس برای پخش تریلر Assassin’s Creed Valhalla؛ نگاهی به اطلاعات و تاریخ انتشار احتمالی

روز گذشته بود که Ubisoft در توئیچ و یوتیوب یک استریم زنده را برای ساعت‌ها پخش کرد و شاهد نحوه شکل‌گیری یک طراحی جالب بودیم. تا قبل از آن اکثر شایعات و اطلاعات لو رفته به آن اشاره داشتند که بازی در دوران وایکینگ‌ها جریان دارد و همین‌طور هم شد و پس از پایان طراحی، یک تصویر زیبا با نام Assassin's Creed: Valhalla را مشاهده کردیم.

به گزارش پردیس گیم، قرار شد که روز جاری ساعت 19:30 به وقت تهران شاهد پخش تریلر و رونمایی کامل از این بازی باشیم. Ubisoft در بیانیه‌ای گفت: "هیجان‌انگیز است. یک تبریک جانانه به جنگ‌جویان استودیوی خود بابت کار خوب و اشتیاق‌شان برای این رونمایی می‌گوییم. همچنین می‌خواهیم از 14 استودیویی که در ساخت بازی کمک می‌رسانند متشکر باشیم و از تعهدتان سپاس‌گذاریم."

به‌نظر می‌رسد 14 استودیو برروی Assassin's Creed Valhalla مشغول کار هستند. این می‌تواند بدان معنا باشد که شاهد دنیای بسیار عظیمی در بازی خواهیم بود و پروسه ساخت سنگینی را پشت سر گذاشته است. Ubisoft همچنین سال گذشته برخلاف روال عادی نسخه جدیدی از این سری منتشر نکرد که نشان از همین موضوع دارد.

همچنین شعبه آلمانی فروشگاه آمازون احتمالا تاریخ انتشار بازی را لو داده است. آن‌ها رمانی را برای پیش‌فروش قرار داده‌اند که همراه با بازی در دسترس قرار می‌گیرد و تاریخ عرضه آن را برای 17 نوامبر (27 آبان) ثبت کرده‌اند.

توجه داشته باشید که 17 نوامبر در واقع سه‌شنبه است و بازی‌ها هم معمولا در روزهای سه‌شنبه منتشر می‌شوند بنابراین احتمال دارد این تاریخ انتشار درست باشد. با این حال، گاهی پیش‌ می‌آید که رمان‌های همراه کمی زودتر یا دیرتر از خود بازی در دسترس قرار می‌گیرند ولی در هر صورت این موضوع عرضه Assassin's Creed Valhalla در همان روزهای آبان یا آذر تایید می‌کند. به هر حال باید منتظر باشیم تا روز جاری Ubisoft رسما از این بازی رونمایی کند.