Menu

2K Games دلیل لغو شدن WWE 2K21 را فاش کرد

به گزارش پردیس گیم، بعد از این که World Wrestling Entertainment یا WWE تأیید کرد که عنوانی با نام WWE 2K21 وجود نخواهد داشت، طرفداران این سری از این که چرا این تصمیم گرفته شد، حیرت زده بودند تا این که عنوان WWE 2K Battlegrounds معرفی شد. بر اساس این معرفی که توسط انتشاردهنده، یعنی 2K Games، این بازی از Saber Interactive قرار است به عنوان پر کننده‌ی خلاء عرضه شود تا عنوان اصلی WWE 2K شرکت Visual Concepts یک سال دیگر هم فرصت داشته باشد تا اطمینانی مبنی بر "ساخت بازی‌ای فوق‌العاده" ایجاد شود.

بعد از این که WWE 2K20 انتشاری افتضاح داشت، 2K Games گفت که این بازی "صدا شما را شنیده و از بازخوردهایتان قدردان است."،‌ به طوری که چند بسته الحاقی (DLC) انتشار داد و سرورها را برای عنوان قبلی یعنی WWE 2K19 باز نگه داشت. حالا، توسعه‌دهندگان عنوان بعدی این سری چیزهایی که یاد گرفته‌اند را اعمال خواهند کرد تا "تجربه‌ای با تمرکز تجدیدیافته بر روی کیفیت و سرگرمی" ایجاد کند و این کار را با تمدید کردن مدت تولید WWE 2K21 تا نیمه‌ی دوم سال مالیاتی 2021 انجام خواهد داد.

یکی از قدم‌های جدی‌ 2K Games برای اطمینان از این که Visual Concepts با این عنوان بعدی موفقیتی کسب خواهد کرد، استخدام کردن رئیس سابق استودیوی Amazon Games Orange County، یعنی "پاتریک گیلمور" (Patrick Gilmore)، می‌باشد. بر اساس پروفایل LinkedIn او، "گیلمور" در ماه مارس ۲۰۲۰ به عنوان تهیه‌کننده اجرایی این سری‌بازی به Visual Concepts پیوست و 2K Games می‌گوید که مطمئن است این حرکت "به بازی‌های بهتر در آینده منجر می‌شود."

عنوان WWE 2K20 بهترین امتیاز خود از بین ۳ نسخه‌ی PC، Xbox One و PS4 را از Xbox One با MetaCritic ۴۵ و بدون هیچ مرور مثبتی، دریافت کرد. خیلی‌ها برای این بارخوردها از باگ‌های فراوان، بخش داستانی ضعیف و عدم مکانیزم مناسب کشتی‌گیری، حرف زدند؛ پس این که سازندگان نسخه‌ی بعدی این سری، چنین تأخیری را تبیین کنند تا تغییرات لازم صورت بگیرد، معقولانه به نظر می‌آید.

اما واکنش‌های آنلاین به 2K Battlegrounds هم از زمانی که تریلرش منتشر شده است، چندان مثبت نبوده‌اند. با وجود این که تلاش شده تا فرمول این سری با ارائه‌ی نوعی از ژانر سریع و هیجانی، تغییر یابد و ادعا شده که پلیرها می‌توانند "بدون محدودیتی مجادله کنند"، بعضی‌ها از هنر و گرافیک کارتونی و همچنین مکانیزم‌های کارتونی مثل مشت‌های آتشین یا انداختن کشتی‌گیرها درون دهان یک تمساح، گله کرده‌اند.

بازی‌های WWE در حال گذراندن زمان‌های سختی بوده‌اند که منجر به تمدید زمان تولید WWE 2K21 شد، البته شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا هم در این مورد بی تأثیر نبوده است. تهیه و تولید مچ‌های‌ WWE هم متوقف شده‌اند تا زمانی که فلوریدا "خدمتی ضروری" برای ورزش‌های حرفه‌ای تعیین کند.