Menu

اسپنسر: Ray-Tracing در XSX عالی خواهد بود؛ بازی‌ها در نسل بعد تغییر چشم‌گیری خواهند داشت

با توجه به شایعاتی که حاکی از برگزاری 2 رویداد دیجیتالی بزرگ توسط Microsoft در ماه اردیبهشت و خرداد هستند، فیل اسپنسر هم تصمیم گرفته تا آن زمان جزئیات ریز و درشتی از اینکه چه انتظاراتی باید از نسل بعد داشته باشیم به اشتراک بگذارد. اخیرا او در توئیتر راجع به Ray-Tracing در کنسول‌ و تاثیر Dynamic Latency Input صحبت کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، او گفت: "Ray-tracing در کنسول عالی خواهد بود. من بسیار روی کارمان برای Dynamic Latency Input (یا DLI) متمرکز هستم. از دید من، به دلیل ارتقا پردازنده، ویژگی DLI، پهنای باند حافظه و SSD، حس بازی‌ها در نسل بعد چشم‌گیرترین تغییر را از زمان انتقال از دنیای 2 بعدی به 3 بعدی خواهند داشت."

این اولین باری نیست که فیل اسپنسر در رابطه با حس بازی‌ها و اولویت قرار دادن نرخ فریم نسبت به رزولوشن صحبت کرده است. قطعا این هدفی جاه‌طلبانه بوده و راه را برای تعداد زیادی از ژانرها هموار می‌سازد. در هر صورت همه چیز بستگی به خود بازی‌ها و سازندگان آن‌ها خواهد داشت.

کنسول Xbox Series X در اواخر سال میلادی جاری منتشر خواهد شد.