Menu

2K با انتشار تریلری از بازی WWE 2K Battlegrounds رونمایی کرد.

چه از این خبر خوشحال شوید و چه ناراحت، ساخت بازی سالانه‌ی WWE 2K در سال 2020 کنسل شده و برای تجربه‌ی عنوان بعدی از این سری باید منتظر 2021 باشیم. اما همانطور که 2K نیز گفته بود بازی دیگری از WWE ساخته خواهد شد تا جای خالی WWE 2K را پر کند.

به گزارش پردیس‌گیم، WWE 2K Battlegrounds عنوانی است در حال و هوای آرکید که با رگه‌های فانتزی و توسط Saber Interactive توسعه می‌یابد. اگر از کسانی بودید که با WWE All-Stars حال کرده‌آید، احتمالا WWE 2K Battlegrounds نیز می‌تواند نظرتان را جلب کند.

WWE 2K Battlegrounds مجموعه‌آی از کشتی‌گیران فعلی و سابق WWE خواهد بود، برای مثال افرادی همچون راک، جان سینا، استون کولد، شارلوت فلیر و… در بازی حضور دارند اما این‌بار مطمئنا در فضایی متفاوت با نسخه‌ةای پیشین. در WWE 2K Battlegrounds شما می‌توانید با یک مشت حریف خود را روانه‌ی آسمان‌ها بکنید و حتی او را به کام کروکودیل‌هایی که دور رینگ منتظر گوشت انسان هستند پرتاب نمایید! مشخص نیست که این رویکرد جدید برای WWe جواب خواهد داد یا نه، اما 2K قول داده است که بازی از محتوا و عمق مناسبی برخوردار خواهد بود.

WWE 2K Battlegrounds در پاییز امسال منتشر می‌شود لیکن هیچ پلتفرم مقصدی برای این عنوان مشخص نشده، احتمالا بازی هم برای کنسول‌های نسل هشتم و هم نسل نهم منتشر خواهد شد، و در کنار این برای نینتندو سوئیچ و رایانه‌ةای شخصی هم عرضه می‌شود. نظر شما درمورد فانتزی شدن WWE چیست؟ آیا 2K می‌تواند با این‌کار به موفقیت برسد یا شکستی دیگر در انتظار آن‌هاست؟ نظر خود را با ما در اشتراک بگذارید.

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه