Menu

تاریخ انتشار جدید The Last of Us: Part II و Ghost of Tsushima مشخص شد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، پس از اعلام خبر تاخیر در عرضه بازی The Last of Us: Part II در هفته‌های گذشته، شرکت Sony اکنون بالاخره تاریخ انتشار جدید این بازی مورد انتظار را مشخص کرد.

هرمن هالست، رئیس بخش استودیوهای جهانی سرگرمی‌های تعاملی Sony، طی پست جدیدی در وبلاگ PlayStation اعلام کرد بازی The Last of Us: Part II در 19 ژوئن 2020 (30 خرداد) منتشر خواهد شد.

علاوه بر این، بازی Ghost of Tsushima از استودیوی Sucker Punch که قرار بود در ماه ژوئن منتشر شود، برای مدت کوتاهی تاخیر خورد. تاریخ انتشار جدید این عنوان برای 17 جولای (27 تیر) برنامه‌ریزی شده است. در حالی که Sony توضیحاتی در رابطه با این تاخیر ارائه نداد، اما کاملا واضح است که نمی‌خواستند دو بازی انحصاری بزرگ خود را نزدیک به یکدیگر عرضه کنند.

هرمن هالست در پست خود در وبلاگ PlayStation نوشت: "من می‌خواهم شخصا از هردو تیم ناتی داگ و Sucker Punch برای دستاوردهای‌شان تقدیر و تشکر کنم چراکه می‌دانیم رسیدن به پایان کار تحت این شرایط کار آسانی نیست. هردو تیم برای خلق تجربه‌هایی با کلاس جهانی تلاش کرده‌اند و بی‌صبرانه منتظر شنیدن نظرهای شما در زمان عرضه‌شان هستیم."

Sony در حالی تاریخ انتشار جدید این بازی را اعلام کرده که طی این چند روز ویدیوهای زیادی از The Last of Us: Part II در سطح اینترنت منتشر شده‌اند و داستان و بخش‌های مهمی از بازی را لو می‌دهند. به همین ترتیب بسیاری از طرفداران نگران بودند تا چه زمانی باید خود را از این اسپویلرها دور نگه دارند که بالاخره مشخص شد تاریخ انتشار جدید این عنوان فقط 3 هفته با تاریخ قبلی فاصله دارد.