Menu

نقدها و نمرات Predator: Hunting Grounds منتشر شدند؛ شکار ناموفق

به گزارش پردیس‌گیم، بازی Predator: Hunting Grounds که برای رایانه‌ةای شخصی و پلی استیشن 4 توسعه یافته با دریافت چندین نقد از وبسایت‌های معتبر به شکست بزرگی ختم شد. این بازی مولتی پلیر بازیکنان را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد و یک بازیکن باید نقش شکارچی و گروه دیگر نیز نقش جوخه‌ای را داشته باشند که باید شکارچی را از میان بردارند. تاکنون 7 نقد مختلف از بازی بر روی وبسایت متاکریتیک قرار گرفته‌اند که مجموعا به متای 56 می‌رسند. با نقدها و نمرات Predator: Hunting Grounds همراه پردیس‌گیم باشید:

Video Chums 77

"Predator: Huntng Grounds عنوانی است که اگر بی حس و حال هستید می‌تواند با خشونت بالای خود شما را سرحال کند. در کنار این حرف‌ها، تجربه‌ی بازی در درازمدت خسته کننده است."

Vandel 70

"Predator: Hunting Grounds با این‌که در مچ‌میکینگ(پیدا کردن سرورهای بازی) و ارائه‌ی محتوا ایراد دارد، توانسته به خوبی تنش و هیجان قرار گرفتن در هر دو طرف مبارزه را به بازیکن القا کند. در نگاه خوشبینانه می‌توانیم امیدوار باشیم که ایرادات گفته شده با آپدیت‌های مختلف برطرف شوند."

IGN Italia 58

"کمبود محتوا برخلاف چیزهایی که انتظارش را داشتیم و ایرادات فنی از نقاط ضعف بازی هستند. تنها نکته‌ی سرگرم کننده در بازی مسابقات آنلاینی است که شاید در صورت حضور داشتن دوستان و رفقا لذت بخش باشند."

Jeuxvideo.com 50

"محتوای کم، نبود تنش و چالش، و هوش مصنوعی ضعیف که عملا به هیچ دردی نمی‌خورند از نقاط ضعف بزرگ بازی هستند. امیدوارم که بازی با آپدیت‌ةای مختلف بتواند ایرادات را برطرف کند."

Everyeye.it

"Hunting Grounds عنوانی ناتمام است که تنها در شرایط خاص می‌توان به دوست‌داران فیلم‌های سینمایی Predator و علاقه‌منان سرسخت بازی‌های مولتی پلیر پیشنهاد کرد، گرچه این پیشنهاد نیز همانطور که گفته شد در "شرایط خاص" می‌تواند اتفاق بیفتد!"

Screen Rant 50

"بازی باز باگ‌های مختلف، هوش مصنوعی ضعیف، عدم تعادل و بدتر از همه از مچ‌میکینگ افتضاحی رنج می‌برد. اگر ده سال منتظر تجربه‌ی عنوانی اقتباسی از Predator بودید این بازی به شما پیشنهاد می‌شود، اما حتما قبل از تهیه‌ی بازی درمورد آن به خوبی تحقیق کنید."

Push Square 40

"Predator: Hunting Grounds به هیچ وجه جایگاه مناسبی در میان عناوین مولتی پلیر ندارد و با این‌که می‌توانید چند ساعت از تجربه‌ی آن لذت ببرید اما به سرعت از آن خسته خواهید شد. شاید شخصی سازی Predator را بتوان از نقاط قوت آن دانست، این بازی عنوانی است که با تجربه نکردن آن هیچ چیزی را از دست نمی‌دهید."

متای این بازی در وبسایت متاکریتیک: 56