Menu

بازیگر Resident Evil 2 Remake احتمالا به یک بازی جدید اشاره می‌کند

استفانی پانیزلو که در بازی Resident Evil 2 Remake نقش شخصیت Clare Redfield را بر عهده داشت، ظاهرا به یک بازی جدید اشاره دارد. در طول یک پادکست ویژه که تعدادی از بازیگران Resident Evil را برای صحبت کردن راجع به این سری و کار برروی آن جمع کرده بود، پانیزلو به همکاری با یک بازیگر Resident Evil در یک پروژه اشاره نمود. متاسفانه او جزئیات بیشتری به اشتراک نگذاشت اما این اشاره وی به‌تنهایی باعث ایجاد بحث‌ و گفت‌وگو میان طرفداران Resident Evil شده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، پانیزلو در طول این پادکست خطاب به تیم بازیگری Resident Evil 3 گفت: "می‌دانم که من با شما شخصا آشنایی نداشتم گرچه فکر می‌کنم با یکی از شما همکاری کردم اما احتمالا این پروژه هنوز منتشر نشده پس چیز خاصی نمی‌گویم."

همان‌طور که می‌بینید، نه تنها پانیزلو به یک پروژه معرفی نشده اشاره می‌کند، بلکه ظاهرا کار او در آن تمام شده که یعنی سازندگان مدت زیادی در حال کار برروی این پروژه هستند. این پروژه می‌تواند هر چیز دیگری به غیر از Resident Evil هم باشد یا شاید به بازی‌ها غیر مرتبط بوده و یک سریال یا تبلیغ تلویزیونی باشد گرچه احتمال بازی جدید Resident Evil بیشتر است.

بازی Resident Evil 3 Remake هم‌اکنون برای PC ،PS4 و Xbox One در دسترس است. احتمالا Resident Evil 8 را در سال 2021 می‌بینیم و سایر شایعات به عرضه Resident Evil 4 Remake در 2022 یا دیرتر اشاره می‌کنند.