Menu

شایعه: از بازی جدید Assassin’s Creed به‌زودی رونمایی خواهد شد

طبق گفته‌های اینسایدر قابل اعتماد و مشهور بازی‌های ویدیویی، از نسخه جدید مجموعه Assassin's Creed به‌زودی رونمایی خواهد شد. سال گذشته این مجموعه از الگوی عرضه سالانه خود خارج گشت و برخلاف روال عادی، در سال 2019 شاهد یک Assassin's Creed نبودیم. با این حال، ظاهرا قرار نیست این روند در سال 2020 هم ادامه داشته باشد. در حقیقت به‌نظر می‌رسد نسخه جدید را به‌زودی خواهیم دید.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، اینسایدر مشهور Shinobi602 گفته که تاریخ رونمایی از Assassin' Creed 2020 از حالا برای سازندگان آن مشخص شده و در واقع این اتفاق به‌زودی رقم می‌خورد.

البته باید تمام نکات فوق را به عنوان شایعه در نظر گرفت چراکه هنوز چیزی به‌طور رسمی اعلام نشده و حتی در صورت صحیح بودن این اطلاعات، امکان تغییر در روند آن وجود دارد؛ مخصوصا در این دوران که ویروس کرونا مشکلات زیادی به‌وجود آورده و هر لحظه تغییر در برنامه‌ها محتمل است. با این وجود، Shinobi602 یکی از مورد اعتمادترین و معتبرترین اینسایدرها در فضای مجازی محسوب می‌شود.

نکته جالب‌تر اینکه طبق شایعات، از بازی‌های PS5 و Xbox Series X قرار است در ماه May (اردیبهشت-خرداد) رونمایی شوند. شاید Assassin's Creed به‌همراه چند بازی Third-Party دیگر در نمایش‌های یکی از این 2 کنسول حضور داشته باشد.

هر دو بازی اخیر Assassin's Creed یعنی Odyssey و Origins در کنفرانس‌های Xbox برای E3 معرفی شده بودند و حال که Microsoft قصد برگزاری یک رویداد جهت جبران لغو E3 2020 را دارد، پس احتمالا در نمایش Xbox Series X از بازی جدید این مجموعه رونمایی می‌شود.