Menu

شرکت Ubisoft به افزایش تعداد چیترهای R6 Siege پاسخ می‌دهد

به گزارش پردیس گیم، هروقت بازی‌ای که تمرکزش روی بخش چند نفره است و آیتم‌هایی را ارائه می‌کند تا پلیرها دریافت کنند، چیترها دست به کار می‌شوند. شرکت Activision با این مشکل در بازی بتل رویال خود، یعنی COD:WARZONE رو در رو بوده است و کارهایی از قبیل اضافه ‌کردن ردیابی بیشتر و ویژگی‌های گزارش چیترها، انجام داده است. و حالا Ubisoft هم در حال بررسی این موازین برای بازی Tom Clancy's Rainbow Six Siege می‌باشد.

این شرکت صفحه‌ی "مهم‌ترین مشکلات و دغدغه‌های جامعه‌ی پلیری" برای بازی R6 را در روز پنجشنبه آپدیت کرد و در این باره گفته است که توسعه‌دهندگان "افزایشی در اشاره‌های مربوط به تقلب و گزارش‌ از طرف پلیرها "، مشاهده کرده‌اند و در جواب آن، در حال کار بر روی استراتژی‌های "کوتاه مدت" بوده‌اند تا قالبی برای حالت غیرقابل تحمل بودن چیت و تقلب باشند. به عنوان مثال، ردیابی پلیرهایی که لابی‌ها را قفل(فریز) می‌کنند و افزایش موانعِ دسترسی به مچ‌های Ranked و Championship، از این استراتژی‌ها هستند.

همچنین، این آپدیت از باگ‌‌هایی که توسعه‌دهندگان برنامه‌ای برای رفع آن‌ها تعیین کرده‌اند یا در حال بررسی آن‌ها هستند، به همراه تغییرات کیفیت بازی بر اساس بازخورد پلیرها، سخن گفت. این فشار برای بهبود بازی Rainbow Six Siege قابل تحسین است، به خصوص بعد از این که سازندگان اعلام کردند که ممکن است آپدیت‌ها به علت ویروس کرونا دچار تأخیر شوند.

تیم R6 Siege در توییتی نوشت: "آخرین بلاگ ما درباره‌ی مهم‌ترین مشکلات، بعضی از برنامه‌‌های جاری ما برای ذکر هک‌ها، چیت‌ها و مشکلات قفل شدن لابی‌ها را به اشتراک می‌گذارد. همچنین، چندی از اشکالات شناخته‌شده مثل تیم‌های غیرکامل در بازی‌های Ranked، یک باگ Abandon و چند موضوع دارای اولویت دیگر را ذکر می‌کند."


قبل‌تر‌ از این، Rainbow Six Siege اوج تعداد پلیرهای خود در استیم را دید. با توجه به محبوبیت این بازی شوتر اول شخص، فقط در صورتی معقولانه به نظر می‌آید که Ubisoft این فشار را برای بهبود تجربه‌ی بازی ادامه دهد.