Menu

جدیدترین جزئیات از عنوان بلندپروازانه Dreams: از نحوه اجرای بازی و امکان بازی‌سازی در تمامی سبک‌های ممکن تا ساخت بازی با درجه سنی بزرگ سال و بیشتر + ویدیو اختصاصی Game Informer

درک پروژه جدید Media Molecule یعنی Dreams کمی سخت است. می‌دانیم که Dreams یک موتور بازی‌سازی کاربرپسند سه بعدی است که امکانات هیجان‌ انگیزی دارد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dreams ،WCCFTech در سال 2013 منتشر شد اما هنوز جزئیات زیادی از آن منتشر نشده است. مجله Game Informer در جدیدترین شماره خود، به پوشش اختصاصی این بازی پرداخته و جزئیات هیجان انگیزی را از زبان یکی از موسسین Media Molecule آقای الکس اوانز منتشر کرده، از بخش آنلاین و پشتیبانی از PSVR و نحوه اجرای بازی تا بخش داستانی و بیشتر.

مطالعه این جزئیات را به طرفداران این استودیو و عناوین خلاقانه آنها توصیه می‌کنیم.

• بازی ساعت‌ها بخش آموزشی خواهد داشت، اما این بخش‌ها نیز جذابیت خود را دارند.

• ساخت عناوین سه بعدی نسبت به دو بعدی راحت‌‌تر است، اما بازی دو بعدی هم می‌توان ساخت.

• گزینه‌ای وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید بازی خود را 8 بیتی کنید.

• تقریبا در تمامی سبک‌های ممکن می‌توان بازی ساخت، از شوتر اول شخص گرفته تا عناوین کارتی، پین بال و …

• بخش چندنفره آنلاین در روز عرضه در دسترس نخواهد بود. الکس اوانز در حال حاضر نمی‌داند که تجربه آنلاین بازی چه زمانی ممکن می‌شود، ممکن است این بخش فردای عرضه اضافه شود اما این به ضرر بازی خواهد بود.

• تعداد بازیکنان در بخش چندنفره 4 نفر، یا احتمالا 8 نفر خواهد بود.

• نمی‌توانید بازی MMO (چندنفره آنلاین کلان) خلق کنید!

• می‌توانید فیلم کوتاه بسازید!

جدیدترین جزئیات از عنوان بلندپروازانه Dreams: از نحوه اجرای بازی و امکان بازی‌سازی در تمامی سبک‌های ممکن تا ساخت بازی با درجه سنی بزرگ سال و بیشتر

• می‌توانید در یک نقشه 100 مرحله قرار دهید، یا چهار نقشه را درون یک نقشه بزرگ‌تر داشته باشید – از نظر تکنیکی بازی شما می‌تواند 100 به توان 4 (به طور دقیق 100,000,000) مرحله داشته باشد.

• می‌توانید مراحلی خلق کنید که پیروزی در آنها معنا نداشته باشد (بازیکن در هر صورت بازنده باشد).

• بازی در زمان عرضه با PSVR سازگار خواهد بود.

• حالت Dream Surfing به شما این امکان را می‌دهد که در سه مرحله در هم آمیخته بازی کنید. به نوعی مانند بازی WarioWare.

• بازی از کیبورد پشتیبانی می‌کند اما از ماوس خیر.

• ساخته‌ها، بر روی هیچ پلتفرم دیگری، حتی PC، قابل بازی نخواهند بود!

• امکان وارد کردن صدا وجود دارد اما گزینه‌ای برای خروجی گرفتن تعبیه نشده است. برای اینکار باید از دکمه اشتراک PS4 استفاده کنید.

جدیدترین جزئیات از عنوان بلندپروازانه Dreams: از نحوه اجرای بازی و امکان بازی‌سازی در تمامی سبک‌های ممکن تا ساخت بازی با درجه سنی بزرگ سال و بیشتر

• هدف Dreams دستیابی به نرخ فریم 60 است، اما اگر چیزهای زیادی را به مرحله خود اضافه کنید، نرخ فریم افت خواهد کرد. اگر زیاده‌روی کنید نرخ فریم ممکن است تا زیر 30 نیز کاهش پیدا کند.

• مراحل ساخته شده بر روی PS4 Pro بهینه‌تر اجرا می‌شوند.

• نمی‌توانید مراحل بیش از حد پیچیده و متنوع کنید، در این صورت کنسول PS4 شما با مشکل مواجه می‌شود.

• می‌توانید بسته به ایده و سلیقه خود عناوینی با درجه سنی بزرگ سال (M) خلق کنید اما فقط خودتان می‌توانید آنها را تجربه کنید و امکان انتشار این بازی‌ها وجود ندارد.

• در هر هفته چالش‌های خلاقانه‌ای برای طرفداران در نظر گرفته خواهد شد.

• شما هویت منحصر به فرد خود را خواهید داشت، می‌توانید توانایی‌های خود در بازی‌سازی را ارتقا دهید — برای مثال می‌توانید به یک انیماتور با سطح 30 تبدیل شوید یا یک طراح شخصیت با سطح 50. محدودیتی در ارتقا سطوح وجود ندارد.

• بازی دارای بخش داستانی تک نفره نیز خواهد بود. به گفته الکس اوانز Media Molecule در ساخت این بخش نگاهی به بازی Psychonauts داشته.

• بخش تک نفره داستانی به اندازه کافی طولانی است.

• امکان تجربه بتا Dreams در سال جاری ممکن خواهد شد. پیشرفت‌های شما در مرحله بتا به نسخه نهایی منتقل خواهد شد.

• از بازی‌هایی که می‌سازید نمی‌توانید پول درآورید.

جدیدترین جزئیات از عنوان بلندپروازانه Dreams: از نحوه اجرای بازی و امکان بازی‌سازی در تمامی سبک‌های ممکن تا ساخت بازی با درجه سنی بزرگ سال و بیشتر

Dreams قطعا یکی از بلندپروازانه‌ترین عنانوین نسل هشتم کنسول‌ها است. باید دید که آیا این بازی می‌تواند توجه جدی بازی‌سازان را به خود جلب کند یا خیر. Dreams قابلیت‌های جذابی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد اما اینکه امکان انتقال ساخته‌ها به PC یا حتی فروش آنها وجود نداشته باشد قطعا یک محدودیت بزرگ است.

در شرایطی که یک کاربر علاقه‌مند به بازی‌سازی می‌تواند وقت خود را به یادگیری Unreal Engine یا Unity اختصاص دهد، چه دلیلی دارد که 100 ها را به بازی‌سازی در Dreams مشغول شود؟

به هر حال فعلا برای قضاوت در مورد Dreams زود است و باید تا موعد عرضه آن در سال 2019 منتشر بمانیم.

نظر شما در مورد جزئیات جدید این بازی چیست؟

آپدیت: کاور شماره ماه نوامبر مجله GameInformer:

<جهت مشاهده در اندازه واقعی بر روی تصاویر کلیک کنید.>

جدیدترین جزئیات از عنوان بلندپروازانه Dreams: از نحوه اجرای بازی و امکان بازی‌سازی در تمامی سبک‌های ممکن تا ساخت بازی با درجه سنی بزرگ سال و بیشتر جدیدترین جزئیات از عنوان بلندپروازانه Dreams: از نحوه اجرای بازی و امکان بازی‌سازی در تمامی سبک‌های ممکن تا ساخت بازی با درجه سنی بزرگ سال و بیشتر

ویدیو اختصاصی GameInformer:

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌ صفحه