Menu

Bandai Namco با انتشار تریلری خبر از تاخیر در عرضه‌ی Sword Art Online Alicization داد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از بیانیه‌ی رسمی Bandai Namco، عنوان Sword Art Online: Alicization: Lycoris که قرار بود در ماه جاری منتشر شود، با تاخیر مواجه شد و در 19 تیرماه منتشر خواهد شد. در بیانیه‌ی رسمی Bandai Namco چنین آمده:

"ما به سختی در حال کار بر روی Sword Art Online: Alicization: Lycoris هستیم تا هواداران تجربه‌ی خوبی از یکی دیگر از بازی‌های Sword Art Online داشته باشند با توجه به اتفاقاتی که اخیرا در تمام دنیا رخ داده و همچنان در جریان است تاخیر Sword Art Online: Alicization: Lycoris تا تاریخ 10 جولای (19 تیر) باعث خواهد شد که ما نیز بتوانیم تجربه‌ای بهتر برای هواداران رقم بزنیم"

داستان بازی Sword Art Online: Alicization: Lycoris از روی مانگا و انیمه اقتباس شده و ارتباطاتی نیز به Sword Art Online: Alicization خواهد داشت، زیرا سازندگان اصلی Sword Art Online اصرار داشته‌اند که بازی باید حداقل نیمه‌ی اول انیمه را حفظ کند.

شما در Sword Art Online: Alicization: Lycoris نقش کیریتو(Kirito) را خواهید داشت و باید از ماجراجویی در جهانی شبیه سازی شده نجات پیدا کنید. این بازی در سبک JRPG است و با توجه به تریلر منتشرشده از بازی می‌توان دید که گرافیک و محیط انیمه‌آی بازی وفاداری خود نسبت به خود انیمه را به خوبی حفظ کرده است. این بازی برای PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر منتشر شده از Sword Art Online: Alicization: Lycoris را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD
تماشا در حالت تمام صفحه