Menu

گزارش: Horizon Zero Dawn 2 دارای حالت Co-Op و جهانی بسیار عظیم خواهد بود

به گزارش پردیس گیم و به نقل از VG247، سایت VGC در جدیدترین اطلاعات خود اعلام کرده که در دست ساخت بودن بازی Horizon Zero Dawn 2 قطعی است.

البته این خبر چندان هم تعجب برانگیز نیست چراکه Sony علاقه ندارد مجموعه بازی‌های بزرگ خود را رها کند و نسخه اول Horizon Zero Dawn بیش از 10 میلیون واحد به فروش رسانده بود. نکته جالب توجه اینجاست که نسخه دوم در ابتدا برای PS4 در دست ساخت قرار داشت اما نهایتا به PS5 منتقل شد.

افرد مطلع از Horizon Zero Dawn 2 می‌گویند استودیوی Guerrilla همیشه برنامه داشته تا این سری یک سه‌گانه باشد و موفقیت نسخه اول Sony را راضی کرد بنابراین توسعه بازی دوم مدتی بعد از عرضه نسخه اول شروع شد.

جزئیات نسخه دوم چندان زیاد نیستند اما VGC گزارش کرده که Guerrilla در حال کار برروی یک گیم‌پلی Co-Op است گرچه مشخص نیست این حالت چندنفره برای کل بازی در نظر گرفته شده یا یک حالت جدا از داستان اصلی است. Guerrilla برنامه داشت تا نسخه اول هم Co-Op داشته باشد اما در نهایت تصمیم به حذف و نگه‌داری آن برای آینده گرفت.

این سازنده به حدی به این ایده وفادار است که طبق گزارشات، قصد داشت یک بازی مستقل کاملا Co-Op با روایت داستانی بین بازی اول و دوم منتشر کند و پیشرفت بازیکنان در آن وارد نسخه دوم هم می‌شد. با این حال، منابع VGC مطمئن نیستند که سازندگان هنوز هم همین برنامه را داشته باشند.

منابع VGC به آن‌ها گفته‌اند که Horizon Zero Dawn 2 از نظر وسعت "غول‌پیکر" خواهد بود و تاکید بیشتری بر آزادی بازیکن در جهانی بزرگ‌تر می‌شود.

تمام موارد گفته شده را باید به عنوان شایعه در نظر گرفت چراکه هنوز رسمی نیستند اما با این حال هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسند و امیدوار هستیم Sony به‌زودی به‌طور رسمی از این بازی رونمایی کند.