Menu

بازی Battlefield 5 یک آپدیت مستقل دیگر در تابستان خواهد داشت

به گزارش پردیس گیم، شرکت EA Dice در سایت رسمی Battlefield 5 اعلام کرده است که قصد انتشار آخرین آپدیت این بازی شوتر اول شخص در تابستان را دارد که در دنباله‌ی پایان بخش Into the Jungle می‌باشد.

این استودیو اعلام کرد: "همانطور که می‌دانید، قسمت(چپتر) فعلی Battlefield V، یعنی Into the Jungle، در تاریخ ۲۹ آوریل(۱۰ اردیبهشت) جمع‌بندی می‌شود. به آینده که نگاه کنیم، ما یک آپدیت مستقل دیگر در این تابستان منتشر خواهیم کرد که با خود، محتواها، سلاح‌ها و پیچش‌های جدیدی، خواهد آورد." همچنین اضافه کرد: "این آپدیت ماه میلادیِ ژوئن (۱۲ خرداد تا ۱۰ تیر) را هدف قرار می‌دهد." و این که "تیم Battlefield V هنوز هم در حال دست و پنجه نرم کردن با چالش‌های کار کردن در خانه می‌باشد و در ماه جاری، به پلیرها اطلاع خواهد داد که این آپدیت چگونه خواهد بود."


اطلاعات زیادی درباره‌ی این که این آپدیت دقیقاً چه محتواهای جدیدی خواهد داشت، در دسترس نیست، اما EA Dice درباره‌ی این که چه چیزهایی به دنباله‌ی عرضه‌ی آن در انتظار است، صحبت کرد.

این استودیو برنامه‌هایی برای جوایز هفتگی دارد که به پلیرها ارز Battlefield یا سکه‌ی این کمپانی و شانس به دست آوردن تجهیزاتی که تا به حال باز نکرده‌اند، می‌دهد. به علاوه، ایونت‌ها و فعالیت‌هایی وجود خواهند داشت؛ مثل "معرفی دوباره‌ی سرورهای Friday Night Battlefield که در آن‌ها جامعه‌ی پلیری می‌تواند در محیطی دوستانه به این بازی بپردازد." همین طور Throwback Thursdays که هدف کنار هم آوردن پلیرهای بازی‌های Battlefield در گذشته و حال را دارد.

این استودیو همچنین اعلام کرد: "ما در حال ادامه‌ی کار خود برای آپدیت‌های بازی‌های اجتماعی هستیم." به طوری که خود را وقف اضافه‌ کردن این‌ها به بازی در آینده کرده است. به علاوه، این استودیو در حال ادامه‌ی کار خود بر روی سیستم ضد تقلب(Anti-Cheat) این بازی می‌باشد.

سال گذشته، این استودیو در گزارشی از درآمدهایش اعلام کرد که "بازی بعدی Battlefield برای سال مالی ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است." بنابراین به نظر نمی‌آید که این آخرین آپدیت، به معنای نزدیک بودن تاریخ عرضه‌ی Battlefield 6 باشد.