Menu

شایعه: Sony بازی جدید Silent Hill را در ماه May معرفی خواهد کرد

در صورت حقیقت داشتن حرف یکی از اینسایدرها، شرکت Sony در طول ماه May (اردیبهشت-خرداد) از بازی جدید Silent Hill رونمایی خواهد کرد.

در چند ماه اخیر شایعات زیادی وجود داشتند که حاکی از ساخت ریبوت Silent Hill توسط Sony بودند اما Konami این خبرها را تکذیب کرد. با این حال، چنین چیزی جلوی شایعات را نگرفت و هنوز هم اخباری مبنی بر در دست ساخت بودن یک بازی جدید Silent Hill توسط Sony به گوش می‌رسند. ما اوایل ماه جاری پست یکی از اینسایدرهای مشهور بازی‌های سبک ترسناک یعنی Dusk Golem را برای شما گزارش داده بودیم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، اکنون یک اینسایدر دیگر هم ضمن تایید حرف‌های Dusk Golem، مدعی شد که از ریبوت Silent Hill طی ماه May (اردیبهشت-خرداد) برای PS5 رونمایی می‌شود. اینسایدری به‌نام KatharsisT در ResetEra به شکل رمزی به این موضوع اشاره کرد. وی در پست انجمن ResetEra مربوط به ریبوت Silent Hill توسط Sony’s Japan Studio نوشت: "اینجا خیلی ساکت است. این سکوت طولانی نخواهد بود."

او سپس در پست بعدی خود نوشت: "MAYbe (شاید)" و 3 حروف اول این کلمه را به شکل بزرگ قرار داده که به ماه May اشاره دارد.

از او در رابطه با صحت و اعتبار این اطلاعات سوال شد که پاسخ داد حاضر است در صورت عدم درست بودن جزئیات Silent Hill جدید، جان خود را فدا کند!

با این حال هنوز هم بازی جدید Silent Hill که توسط Sony ساخته می‌شود، به عنوان یک شایعه باقی مانده پس این اطلاعات را هم رسمی در نظر نگیرید. در هر حال، منابع مختلفی طی چند ماه گذشته وجود این بازی را تایید کرده‌اند و امیدواریم که همین‌طور هم باشد.