Menu

فیل اسپنسر: با رونمایی از بازی‌های Xbox Series X فاصله زیادی نداریم

با نزدیک شدن به ماه مه، منتظران کنسول نسل بعدی Microsoft یعنی Xbox Series X می‌خواهند بدانند چه زمانی بازی‌های این کنسول را خواهیم دید. خوشبختانه به‌نظر نمی‌رسد که مدت زیادی را مجبور به صبر کردن برای دیدن رونمایی‌ از آن‌ها نیاز داشته باشیم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، فیل اسپنسر به عنوان رئیس بخش Xbox در Microsoft، طی گفت‌وگویی جدید در توئیتر به سوال یکی از طرفداران درباره برنامه آن‌ها برای رونمایی از بازی‌های Xbox Series X پاسخ داد. اسپنسر در جواب خود ابراز خوش‌بینی و هیجان کرد و افزود فاصله زیادی با رونمایی‌های بیشتر از بازی‌های Series X نداریم:

"روز گذشته برنامه‌های خود برای ارائه اخبار بیشتر تا زمان عرضه کنسول را مرور کردیم. تیم ما کار خود را به‌خوبی انجام می‌دهد. تا به حال در این حد برای برنامه‌های Xbox هیجان‌زده نبوده‌ام. ما شنیده‌ایم که شما شفافیت و اطمینان لازم دارید. ما هم می‌خواهیم همین را به شما نشان دهیم، برای قدم بعدی نیازی نیست زیاد صبر کنیم (بازی‌ها)."

Microsoft در مقایسه با Sony و PS5، پیش از این تعدادی بازی برای Xbox Series X نشان داده بود. Halo: Infinite از سال 2018 معرفی شد گرچه گیم‌پلی آن هنوز به نمایش در نیامده است. همچنین از Hellblade II: Senua’s Saga در مراسم The Game Awards رونمایی شد. اسپنسر نیز چندی پیش گفته بود استودیوهای Xbox پروژه‌هایی در دست ساخت دارند که باید تا قبل از عرضه Xbox Series X به عموم معرفی شوند.

Microsoft می‌خواهد طی ماه‌های آینده دو کنفرانس دیجیتالی بزرگ برگزار کند تا عدم وجود E3 2020 را جبران کرده باشد. تاکنون تاریخ رسمی این رویدادها توسط اسپنسر یا اعضای Xbox اعلام نشده اما شایعات به برگزاری یکی از این رویدادها در ماه اردیبهشت اشاره دارند.

فعلا فقط این را می‌دانیم که کنسول Xbox Series X برای عرضه در اواخر سال جاری برنامه‌ریزی شده است. Halo Infinite همزمان با عرضه این کنسول در دسترس قرار می‌گیرد (اگر تاخیر نخورد) اما لیست سایر بازی‌های زمان انتشار نامشخص هستند.