Menu

رسمی: Warhead در Crysis Remastered حضور نخواهد داشت

پس از سالها فرنچایز Crysis به میادین بازخواهد گشت و هواداران دوآتیشه‌ی این سری خواهند توانست تجدید دیداری با بازی مورد علاقه‌ی خود داشته باشند. به گزارش پردیس‌گیم، این بازگشت دنباله‌ی Crysis را روایت نخواهد کرد و به ریمستر این عنوان بسنده خواهد کرد.

اخیرا در توییتر اخباری پخش شده بود که طبق ادعای یکی از توسعه دهندگان بازی، گفته شده بود که دنباله‌ی Crysis نیز ساخته خواهد شد اما Crytek امروز در بیانیه‌ای رسمی آب سردی بر روی مشتاقان ریخت و نه تنها خبری از نسخه‌های جدید نداد، بلکه بازسازی Crysis Warhead را هم تکذیب کرد.

Crytek در این بیانیه‌ی رسمی چنین گفت:

"Crysis Remastered تنها بازی اصلی را شامل خواهد شد و Crysis Warhead یا هر نسخه‌ی دیگر از این فرنچایز در Crysis Remastered حضور نخواهند داشت."

با این‌که هنوز برای اعلام بازسازی نسخه‌ی دوم و سوم Crysis کمی زود است، اما تکذیب وجود Warhead در ریمستر Crysis می‌تواند برای هواداران ناامید کننده باشد، زیرا بسته‌ی گسترش دهنده‌ی Crysis که با نام Warhead شناخته می‌شود یکی از بخش‌های جذاب و دوست داشتنی بازی بود. احتمالا بازسازی Warhead به شکل جداگانه کار خواهد شد و باید منتظر عرضه‌ی هر یک نسخه‌های ریمستر شده‌ی Crysis به صورت تکی و مستقل باشیم.