Menu

بازی جدیدی از پارک ژوراسیک فاش شد

به گزارش پردیس گیم، شرکت تجارتی‌ای اخیراً به بازی جدیدی در مضمون دنیای ژوراسیک اشاره کرده است و به نظر می‌رسد در دست توسعه برای PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X و PC می‌باشد.

سری‌بازی‌های پارک ژوراسیک به نظر گزینه‌ای مناسب برای بازی‌های ویدئویی می‌باشند؛ چرا که دایناسورها و جهانی عظیم و باشکوه و جنگل‌مانند تقریباً همیشه برای پلیرها جذاب هستند. عنوان Jurassic World Evolution از هر منظری، بازی عالیِ بعدیِ این سری به نظر می‌آمد و برای خیلی‌ها هم این چنین بود. Jurassic World Evolution موفقیتی تبلیغاتی بود و امتیازات نسبتاً متعادلی را به عنوان یک بازی استراتژی و ساخت‌وساز به دست آورد.

شرکت Universal Pictures هنوز صاحب حق تولید و پخش از دنیای ژوراسیک است و اخیراً بازی جدیدی با نام Jurassic World Aftermath را معرفی کرده است. به احتمال زیاد، این عنوان، دنباله‌ای بر Jurassic World Evolution خواهد بود. با این وجود، برخی از طرفداران، از این بازی استراتژی و ساخت‌و‌ساز ناراضی بودند، چرا که برخی از آن‌ها از دیدن این بازی در صف رایگانِ Xbox Live Gold آزرده شدند.

طرفداران پارک و دنیای ژوراسیک امید عنوانی قابل‌قبول و خوب را داشته‌اند، شاید بعد از دوران پردازنده‌های ۸ و ۱۶ بیتی؛ چرا که بازی Jurassic Park بر روی سگا، احتمالاً آخرین بازی دایناسوری خارق‌العاده برای کسانی که طرفدار سبک استراتژی نیستند، بود که در اسمش عنوان "ژوراسیک" را به دوش می‌کشید.

به علاوه، امیدهایی از این بابت وجود دارد که Jurassic Park Aftermath همان بازی لغوشده‌ی سبک بقا که پلیرها همیشه آرزویش را داشته‌اند، باشد. ظاهراً در سال ۲۰۱۶ پروژه‌ای در حال ساخت بوده، اما لغو شده است؛ ولی چنین عنوانی می‌تواند با نامی جدید، توسط استودیوی Universal دوباره حیات بگیرد.

این بازیِ لغوشده توسط استودیوی Cryptic و با موتور Unreal Engine 4 در دست ساخت بوده است و شاید هم عناصر سبک MMO(آنلاین چندنفره‌ی عظیم) را دارا بوده باشد، چرا که توسعه‌دهنده‌ی آن به خاطر عناوین MMO خود شناخته می‌شود. این که بازی جدید Jurassic Park Aftermath راه، اهداف و الهامات عنوان کنسل‌شده‌ی ذکر‌شده را ادامه خواهد داد یا نه، بعداً مشخص خواهد شد؛ اما به هر حال این که بدانیم عنوان جدید از دنیای ژوراسیک در راه است، بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد.