Menu

گزارش: تاریخ احتمالی رونمایی از کنسول Xbox Lockhart مشخص شد

داستان کنسول Xbox Lockhart طولانی و پیچیده است. در اوایل سال 2018 شایعات حاکی از آن بودند که Microsoft برای نسل بعدی برروی 2 کنسول جدید کار می‌کند. کنسول قوی‌تر با نام رمزی Anaconda (که همان Xbox Series X می‌شود) و کنسول ارزان‌تر که سخت‌افزار ضعیف‌تری دارد هم با نام رمزی Lockhart (یا Xbox Series S) شناخته می‌شوند البته Microsoft تاکنون فقط یک کنسول نسل بعدی رونمایی کرده و بدین ترتیب صحبت از آن بود که قضیه Lockhart منتفی است اما دوباره شایعات بازگشتند و اینسایدرها می‌گویند Lockhart هم منتشر می‌شود.

همان‌طور که ما اخیرا گزارش داده بودیم، شایعاتی به‌وجود آمده‌اند که Microsoft طی ماه‌های آینده دو رویداد دیجیتالی بزرگ برگزار خواهد کرد و طبق گفته Jez Corden از Windows Central که معمولا منبع موثقی بوده، رونمایی کامل از Xbox Series S/Lockhart در رویداد ماه مه (اردیبهشت-خرداد) شکل می‌گیرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، ظاهرا Corden از منابع خود شنیده که کنسول Xbox Series S وارد مرحله تست خانگی شده و تعدادی از کارمندان Microsoft این کنسول را برای آزمایش به خانه خود برده‌‌اند تا بازخوردهای خود را ارائه دهند. تست خانگی معمولا یکی از آخرین مراحل قبل از رونمایی رسمی یک سخت‌افزار برای عموم بوده است.

دیگر در این رویداد ماه مه شاهد چه چیزهایی خواهیم بود؟ Corden می‌گوید احتمالا تریلرهای جدید بازی‌ها و رونمایی‌های دیگری به‌همراه هدست بی‌سیم جدیدی را می‌بینیم (Halo Infinite و بازی جدید Fable شاید گزینه‌های Microsoft باشند).

Windows Central می‌گوید اوایل ماه مه این رونمایی‌ها صورت می‌گیرند و برخی روز 5 مه (16 اردیبهشت) را حدس می‌زنند البته بهتر است تمام جزئیات ذکر شده در این خبر و مخصوصا جزئیات و تاریخ‌ها را به عنوان شایعه در نظر بگیرید گرچه قطعا Xbox Lockhart حقیقت دارد و احتمال زیاد به‌زودی رونمایی می‌شود.