Menu

فروش بازی FF7 Remake به بیش از 3.5 میلیون واحد در عرض 3 روز رسید

Square Enix اعلام کرد که فروش دیجیتالی و نسخه‌های عرضه شده به بازارِ بازی Final Fantasy VII Remake در عرض 3 روز به بیش از 3.5 میلیون واحد رسیده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، شرکت Square Enix خبر فوق را با یک اطلاعیه رسمی اعلام کرد:

"نسخه‌های عرضه شده و فروش دیجیتالی بازی Final Fantasy VII Remake به بیش از 3.5 میلیون واحد در سرتاسر جهان در عرض 3 روز رسید. این بازی به آماری استثنائی از نظر فروش دست یافته که در حال افزایش است."

بازسازی این بازی کلاسیک Final Fantasy که سال 1997 برای PlayStation منتشر شده بود، از 22 فروردین در دسترس همه قرار گرفت. نسخه‌های فیزیکی آن زودتر از آنچه که برنامه‌ریزی شده بود ارسال شدند تا اطمینان حاصل شود اکثر کسانی که آن را پیش‌خرید کرده‌اند، در روز عرضه بازی به‌‌ دست‌شان می‌رسد.

البته بازی Final Fantasy XV که در سال 2016 عرضه شده بود، در روز انتشار 5 میلیون واحد به بازار کرده بود البته هنوز هم Final Fantasy VII Remake عملکرد تحسین برانگیزی از خود به‌جا گذاشته اما مشکلات به‌وجود آمده بخاطر ویروس کووید-19 قطعا در عملکرد تجاری آن تاثیر گذار بوده گرچه با توجه به گفته‌های تحلیل‌گر Benji Sales، بازی Final Fantasy VII Remake نسخه‌های کمتری نسبت به نسخه XV به بازار عرضه کرده ولی از نظر تعداد واحدهای فروخته شده به مشتری آمار بهتری در مقایسه با XV داشته است.

بازی Final Fantasy VII Remake هم‌اکنون برای کنسول PS4 در دسترس است.