Menu

Call of Duty 2020 احتمالا “Black Ops” را در نام خود نخواهد داشت؛ بازی در ویتنام روایت می‌شود

مدتی است که شایعاتی درباره نسخه جدید Call of Duty 2020 می‌شنویم و حاکی از آن هستند که استودیوهای Treyarch و Sledgehammer Games در کنار Raven Software با یکدیگر برای ساخت یک Black Ops دیگر همکاری می‌کنند – احتمالا یک ریبوت به مانند Call of Duty: Modern Warfare. با این حال، طبق آخرین شایعات، احتمالا موضوع به همین سادگی‌ها نخواهد بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، جدیدترین شایعات توسط یوتیوبری به‌نام TheGamingRevolution منتشر شده که پیش از این جزئیات درست زیادی را درباره Call of Duty: Modern Warfare و Warzone گزارش داده بود و منبع بسیاری از اطلاعات Black Ops بوده است. ظاهرا او از منابع مختلفی شنیده که Call of Duty 2020 سبک مشابه‌ای به سری Black Ops خواهد داشت اما نام Black Ops را در عنوان خود یدک نمی‌کشد.

در ادامه گفته شد که Sledgehammer و Raven پیش از آنکه Treyarch هم وارد ماجرا شود، در حال کار برروی یک بازی در دوران جنگ سرد بودند که مراحل آن در ویتنام روایت می‌شد. TheGamingRevolution معتقد است که هنوز هم همین رویه را در پیش گرفته‌اند و گمان می‌کند بازی بعدی Call of Duty: Vietnam نام خواهد داشت. در رابطه با زمان عرضه هم ظاهرا Treyarch قبل از از اینکه ویروس کووید-19 هم بخواهد تاثیری در شرایط بگذارد، از برنامه‌ها عقب بوده اما TheGamingRevolution باور دارد که آن‌ها همچنان این بازی را در سال جاری و شاید ماه دسامبر (آذر-دی) منتشر می‌کنند.

تمام این جزئیات را به عنوان شایعه در نظر بگیرید البته TheGamingRevolution منبع معتبری بوده و در رابطه با این جزئیات هم مطمئن به‌نظر می‌رسد اما باید تا زمان تایید رسمی و معرفی بازی توسط خود سازندگان صبور باشیم.