Menu

حرکت زیبای سونی در برخورد با یکی از کاربران؛ کنسول همراه با یک بازی به صاحبش بازگردانده شد

به گزارش پردیس‌گیم، ماجرا از این قرار است که یکی از دارندگان PS4 Pro با مشکلی در کنسول خود رو در رو می‌شود، مشکل گفته شده به این برمی‌گردد که دستگاه قابلیت اجرای دیسک را از دست داده و دیگر نمی‌تواند بازی‌های قرار داده شده را بخواند. پسر قصه‌ی ما نیز برای برطرف کردن این مورد کنسول را برای سونی می‌فرستد تا تعمیرات لازم را انجام داده و به او بازگردانند. با توجه به شیوع ویروس کرونا ارسال محصولات نیز با تاخیراتی مواجه است و نمی‌توان در زمانی سریع دست به چنین کاری زد.

طبق گفته‌های این کاربر خوش شانس، کنسول وی با باندل God of War بوده و برای تعمیر مشکل باید 160 دلار هزینه می‌پرداخته است، اما او دستگاه را به مسول آن یعنی سونی ارسال می‌کند و پس از چند روز با نامه‌ی غافلگیر کننده‌ای روبرو می‌شود. در بسته‌ی ارسالی توسط Sony، علاوه بر کنسول یک نسخه از بازی MLB The Show 2020 نیز وجود دارد و نامه نیز با تشکر از صبر کاربر مذکور، بازی را به عنوان دلجویی از تاخیر در ارسال کنسول می‌داند.

در آخر نامه نیز متنی نوشته شده که یکی از کارکنان سونی آیدی PSN خود را به آن اضافه کرده و درخواست نموده که او را به لیست دوستان خود اضافه کند! البته گویا کاربر مورد نظر به دلیل این‌که علاقه‌ای به MLB ندارد بازی را برای زوج جوانی فرستاده تا آنان از عنوان محبوب خود لذت ببرند. بدون شک دیدن چنین مواردی باعث خوشحالی است و امید به زنده بودن انسانیت را در وجود تمامی ما بهبود می‌بخشد.