Menu

اطلاعات جدیدی از قبیل تاریخ انتشار و شخصیت اصلی در عنوان احتمالی Assassin’s Creed: Ragnarok به بیرون درز کرد

به گزارش پردیس‌گیم، به رسم روتین کاری مشخص Ubisoft درمورد انتشار بازی Assasin's Creed امسال باید منتظر عنوان جدیدی از این سری باشیم. از سال قبل شایعات زیادی حول بازی جدیدی یوبیسافت می‌چرخیدند که همه بر یک مورد اتفاق نظر داشتند و آن نیز اتمسفر وایکینگی بازی بود. حال یکی از لیکرها که اتفاقا یوتیوبر نیز هست اطلاعات جدیدی از بازی منتشر کرده که مطمئنا از اطلاعات 4chan موثق‌تر هستند. البته هنوز هم تا تایید رسمی اخبار باید مراقب باشیم که گول شایعات را نخوریم.

xJ0nathan با تایید این‌که بازی در عصر وایکینگ‌ها جریان دارد گفته که نام بازی احتمالا یکی از دو عنوان Ragnarok یا Kingdom خواهد بود(البته دو عنوان Valhalla و Vikings نیز از گزینه‌های احتمالی هستند). لیکر فرانسوی همچنین مدعی شده که بازیکنان خواهند توانست که همانند Odyssey جنسیت کاراکتر اصلی را به دلخواه خود انتخاب کنند. نام پروتاگونیست بازی Jora خواهد بود و محوریت اصلی بر روی شخصیت مونث می‌چرخد.

نقشه به اسکاندیناوی محدود نخواهد بود.

اما شاید بتوان مهم‌ترین و جالب‌ترین خبر فاش شده را بازگشت Hidden Blade به بازی دانست. هیدن بلید که در Odyssey حضور نداشت و باعث دلخوری بسیاری از دوست‌داران Assassin's Creed شد مهم‌ترین ستون تبدیل شدن به Assassin است اما یوبیسافت با سنت شکنی در Odyssey نیزه‌ی لئونیداس را به جای سلاح سنتی Assassinها قرار داده بود. علاوه بر Hidden Blade مورد دیگری که در Origins وجود داشت، یعنی استفاده از سپر نیز به بازی بازگشته است.

xJ0nathan اضافه کرده که جزئیات بازی از Odyssey نیز بیشتر خواهد بود و بیش از پیش به سمت و سوی RPG شدن پیش می‌رود. همچنین اسکاندیناوی تنها نقشه‌ی قابل دسترسی نیست و مپ‌های دیگری هم در Assassin's Creed بعدی وجود دارند. در آخر نیز بازگشت co-op به بازی دیگر خبری بود که لیکر از آن صحبت کرد. نظر شما چیست؟ آیا با ادامه‌ی روندی که یوبیسافت از زمان Origins در پیش گرفته موافق هستید؟ نظر خود را با ما در اشتراک بگذارید.