Menu

انتقام آتشین؛ انیمیشن Mortal Kombat Legends: Scorpion’s Revenge منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم، انیمیشن Mortal Kombat Legends: Scorpion's Revenge هم‌اکنون آماده است و شما می‌توانید این فیلم را به صورت دیجیتالی و با قیمت 19.99 دلار تهیه کنید. البته نسخه‌ی فیزیکی انیمیشن مورد نظر در آخر ماه آپریل عرضه خواهد شد که احتمالا به دلیل شیوع ویروس کرونا نمی‌تواند فروش جالبی داشته باشد.

اگر تاکنون اطلاعات زیادی درمورد انیمیشن Mortal Kombat Legends: Scorpion's Revenge نداشتید خلاصه‌ی زیر برای به وجد آوردن شما برای تماشای فیلم در سریع‌ترین زمان ممکن کافی خواهد بود:

"پس از این‌که خانواده‌ی Hanzo Hasashi به دست مزدور بی‌رحم، Sub-Zero قتل عام می‌شوند، وی به سرزمین دهشتناک Netherrealm تبعید می‌شود و در ازای خدمت به Quan Chi مخوف، فرصتی برای انتقامجویی به دست می‌آورد. پس از این معامله، Hanzo در شمایل Scorpion به زندگی بازمی‌گردد و به عنوان روحی گمشده در پی انتقام می‌افتد. اما از آن طرف Lord Raiden با جمع‌آوری تعدادی از مبارزان حرفه‌ای همانند Liu Kang از معبد شائولین، Sonya Blade از نیروی ویژه و Johnny Cage ستاره‌ی هالیوودی برای نجات بشریت به پا می‌خیزد. این گروه از قهرمانان برای دسیدن به هدف خود باید گلادیاتورهای Shang Tsung را شکست داده و در مسابقات Mortal Kombat پیروز شوند."

نسخه‌ی دیجیتالی Mortal Kombat Legends: Scorpion's Revenge هم‌اکنون قابل تهیه است و کیفیت بلوری و 4K نیز در تاریخ 28 آپریل مصادف با 9 اردیبهشت منتشر خواهد شد.