Menu

شایعه: جزئیات جدیدی از Marvel’s Spider-Man 2 به بیرون درز کرد

به گزارش پردیس‌گیم شایعات جدیدی در مورد Marvel's Spider-Man 2 به بیرون درز کرده است، و در حالی که طرفداران Marvel و Spider-Man از صحت آن اطمینان ندارند، اما این شایعات در مورد ادامه عنوان مهم و انحصاری PS4، آن‌ها را بسیار هیجان‌زده کرده است. در مورد خود شایعات بگوییم که به بازه زمانی برای انتشار بازی، جزئیات داستان بازی، تنظیمات، جزئیات گیم‌پلی و چیزهای دیگر اشاره می‌کند. دوباره می‌گوییم که چه ادعاها درست و دقیق باشند و چه نباشند، در مورد آن‌ها بسیار می‌توان صحبت کرد. این شایعه با چینش صحنه‌های ابتدایی بازی شروع می‌شود. در حالی که پیتر پارکر (Peter Parker) هنوز در شهر نیویورک است، این منبع می‌گوید که MJ در ابتدای بازی در مکان دیگری است و در حال گرفتن گزارش از روند مذاکرات برای صلح در Samkyria است. در نتیجه این صحبت‌ها، او در حدود چند هفته در خانه حضور ندارد. پیتر به Daily Bugle بازگشته است تا بتواند از پس هزینه اجاره خود بر بیاید، در حالی که JJJ نیز به موقعیت خود در کمپانی بازگشته است.

در همین حین، به نظر می‌رسد که در نیویورک فصل زمستان است که کمی بر گیم‌پلی بازی نیز تاثیر می گذارد. بارش باران سبک، بارش برف سبک، بارش برف سنگین و چهار وضعیت آب‌وهوایی دیگر نیز در بازی وجود دارد. شما در بازی می‌بینید که برف در اثر گذشت زمان بر روی شخصیت‌های بازی از جمله مرد عنکبوتی جمع می‌نشیند. این قابلیت‌ها با داستان بازی نیز جفت می‌شود چرا که گزارش شده است دوره طولانی‌تری از زمان در بازی وجود دارد و همچنین به شما اجازه می‌دهد که مانند دوره زمانی واقعی پیشرفت روز و شب را تعیین کنید. با این حال بعضی اوقات در داستان بازی تغییرات بالاجبار لغو خواهند شد.

همچنین شهر به صورت واقعی‌تری زنده است و مراحل پویا و واکنش‌دهنده‌تری دارد که به شما کمک می‌کند friendly-neighborhood بهتری باشید. به این معنا که نجات یک کارگر ساختمان که نزدیک است از لبه ساختمان بیافتد یا آوردن یک نفر به بیمارستان به شما در این امر کمک می‌کند.

علاوه بر مراحل زنده و پویا، ماموریت‌های فرعی بازی نیز بیشتر شده است. چیز چشمگیری در مورد این ماموریت‌ها گفته نشده است، اما به Mysterio و تلاش‌های او بر علیه بشریت اشاره شده است.

در همین حال، شخصیت‌های دیگر بازی که به آن‌ها اشاره شده است شامل: ادی بروک (Eddie Brock) که از کارتون خود الهام گرفته است، به این علت انتظار می‌رود بزرگ و بی پروا باشد. به دکتر کانرز (Doctor Conners) نیز اشاره شده است. JJJ نیز به نظر می‌رسد در بعضی از کات‌سین‌های بازی حضور دارد.

همانطور که انتظار دارید، با حضور Eddie Brock در بازی، هری آزبورن (Harry Osborn) به Venom تبدیل نمی‌شود که یک تئوری رایج بین طرفداران بود. پشت این حرکت دلایلی وجود دارد از جمله طولانی‌تر کردن داستان بازی و همچنین خشنودکردن طرفداران کمیک‌ها. در همین حال، آن‌ها می‌خواهند هری را برای چیزی که بعدا در نظر دارند، نگه داشته باشند. با این حال، هری طبق گزارش، اولین میزبان همزیستی‌های (Symbiote) ساخته شده توسط Oscorp می‌باشد.

لباس سیاه (Black Suit) در بازی وجود دارد. در واقع، ادعا شده است که هر لباسی که در بازی وجود دارد، دارای یک نسخه همزیستی (Symbiote) نیز می‌باشد.

این شایعه در جزئیات، بیشتر به پیش می‌رود مانند اطلاعات بیشتر در مورد انواع لباس‌ها، عناصر داستان و مبارزه و غیره اما چیز برجسته‌ای را در اختیار ما نمی‌گذارد. چیزی که بسیار مهم است، اشاره به وجود سه DLC با نام های Morbius و Wraith و Cornage است. این منبع ادعا کرده است که بازی در تابستان امسال معرفی و در تعطیلات ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

البته که تمام این اطلاعات را نباید به طور صددرصد درست دانست. هیچ چیز در این جا تایید نشده است. چیزی که این شایعات را بسیار جالب و هیجان‌انگیز می‌کند این است که این منبع اذعان داشته است که تمام اطلاعات را اخیرا از یک تماس تصویری بین سازندگان مختلف مشغول به کار بر روی بازی به دست آورده است. چرا این جالب است؟ خب، به این دلیل که همین دیروز Insomniac Games یک جلسه بین تمام اعضای تیم داشته است.

بازی Marvel's Spider-Man 2 در حال حاظر نه معرفی و نه تایید شده است. به علاوه، در حال حاظر نه SONY و نه Insomniac Games هیچ بیانیه‌ای در مورد شایعات اخیر نداده‌اند.