Menu

رده‌بندی سنی بازی Ghost of Tsushima اشاره‌ای کوچک به محتوای آن دارد

به گزارش پردیس گیم، با وجود تعدادی از بازی‌هایی که به علت ویروس کرونا، تاخیرهای طولانی‌مدت خورده‌اند، افراد زیادی توجه خود را بر روی بازی شرکت Sucker Punch، یعنی Ghost of Tsushima، متمرکز کرده‌اند. با قرار بر انتشار این بازی در ماه ژوئن میلادی(۱۲ خرداد تا ۱۰ تیر)، سؤالی که در ذهن همه به وجود آمده این است که آیا این عنوان اکشن-سامورایی به موقع عرضه خواهد شد یا مثل برخی عناوین دیگر، در حین همه‌گیری ویروس کرونا، به عقب خواهد افتاد. خوشبختانه، به نظر می‌آید رده‌بندی جدید این بازی، تأییدی بر گزارشات مبنی بر انتشار آن در تاریخ مقرر شده، می‌باشد. همچنین، این رده‌بندی قسمتی از محتوای این عنوان انحصاری را فاش می‌کند.

همانطور که پیش‌بینی می‌شد، Ghost of Tsushima برای کاربران استرالیایی در رده‌بندی سنی مختص افراد بالای ۱۵ سال(MA+15) قرار گرفته است و مخاطب آن، بزرگسالان هستند. به نظر می‌رسد که در کنار این رده‌بندی، توصیفی از محتوای بازی منتشر شده است تا این رده‌بندی را توجیح کند؛ به طوری که در این توصیف، بخشی از آن که می‌گوید: "این عنوان جذاب جدید، به دنبال زنده کردن اولین تجاوز مغول به ژاپن به شکلی معتبر، می‌باشد."، مورد تأکید قرار گرفته و هایلایت شده است.

طبق رده‌بندی استرالیایی، این بازی دارای "مضمون‌های محکم و خشونت" به همراه "برهنگی‌های خفیف"، می‌باشد. این موارد به خوبی با رده‌بندی 17+ ESRB برای مخاطبان آمریکایی که در سایت رسمی Ghost of Tsushima هم دیده می‌شود، جور در می‌آیند. بر اساس آن رده‌بندی نیز، این بازی حاوی "خون و خون‌ریزی" و "خشونت شدید" و"برهنگی جزئی" می‌باشد. مشخصاً، این بازی قصد واقعیت‌گرایی در خشونت آن دوران را دارد، به طوری که ظاهراً بخش مبارزه‌ی بازی هدف انعکاس طبیعت وحشیانه و مرگبار دوئل‌های سامورایی‌ها را دارد.

همچنین، به نظر می‌آید این که Ghost of Tsushima هم از طرف هیئت رده‌گذاری استرالیایی و هم ESRB رده‌بندی شده است، اشاره‌ می‌کند که این عنوان، با وجود شرایط غیر ایده‌آل فعلی، در اواسط ماه میلادی ژوئن به بازار خواهد آمد.

برای کسانی که در جریان بازی Ghost of Tsushima نبوده‌اند، باید گفت که این عنوان سامورایی محور، اولین بازی شرکت Sucker Punch بعد از Infamous:Second Son(سال ۲۰۱۴) می‌باشد. این بازی شما را به قرن ۱۳اُم میلادی و زمانِ اولین حمله‌ی مغول به ژاپن می‌برد و پلیر را به هدایت یکی از آخرین جنگجوهای سامورایی‌ بازمانده در جزیره‌ی Tsushima وا می‌دارد. از قرار معلوم، این بازی مبارزه‌های شدید، جلوه‌های تصویری فوق‌العاده زیبا و داستانی بر اساس واقعیت‌های تاریخی، ارائه خواهد کرد.

Ghost of Tsushima در تاریخ ۶ تیر ۹۹، به صورت انحصاری برای PS4، عرضه خواهد شد.