Menu

آیا Guerilla Games به Horizon Zero Dawn 2 اشاره می‌کند؟

به نظر می‌رسد که PlayStation و Guerilla Games به شکل اتفاقی و سهوا به دنباله‌ی Horizon Zero Dawn اشاره کرده‌اند. به گزارش پردیس‌گیم، لیست نیازمندی‌های جدیدی که Guerilla Games منتشر کرده به این موضوع اشاره می‌کند. در توضیحات این نیازمندی آمده است که استدیو به دنبال انیماتور ارشد برای "طراحی موجودات مختلف" است.

البته نمی‌توان تنها با اکتفا کردن به این لیست حدس زد که Horizon Zero Dawn 2 در دست ساخت قرار دارد و به زودی معرفی خواهد شد. اما اگر کمی به بازی‌های Guerilla Games بپردازیم می‌بینیم که این استدیو تنها با Horizon Zero Dawn 2 مشغول به جذب انیماتور برای موجودات مختلف می‌باشد.

"Guerilla به دنبال شخصی باتجربه و ماهر برای رهبری بخش انیماتوریِ موجودات مختلف است. این شخصی باید با رفتار و حرکات جانداران نیز آشنایی داشته و در این زمینه حرفه‌ای باشد. شخص برگزیده با تیمی از طراحان و انیماتورها همراهی خواهد کرد تا با ساخت موجودات متنوع به پیشرفت در گیم‌پلی بازی کمک کند."

فعلا هیچ منبع رسمی به ساخت دنباله‌ی بازی موفق Horizon Zero Dawn مهر تایید نزده و باید حدسیات بالا را نیز در کمال احتیاط به خاطر سپرد. برخی احتمال می‌دهند که اگر Guerilla Games هنوز به انیماتور ارشدِ مورد نیازش دست نیافته پس Horizon Zero Dawn 2 نیز یکی از بازی‌های زمان عرضه‌ی PS5 خواهد بود، حال باید دید که آیا عنوان احتمالی Horizon Zero Dawn 2 تنها برای نسل نه منتشر می‌شود یا برای PS4 نیز قابل دسترسی خواهد بود.