Menu

نسخه آزمایشی Halo 2 به صورت عمومی در دسترس قرار گرفت

به گزارش پردیس‌گیم PCگیمرها برای Halo 2 دیگر به صبر بیشتر نیاز ندارند چرا که نسخه بتا عمومی به طور رسمی در دسترس قرار گرفت.
در گذشته نه چندان دور، ما در حال پایکوبی برای انتشار Halo Combat: Evolved Anniversary بر روی PC بودیم. با این حال و با گذشت زمان نه چندان زیادی Halo 2: Anniversary نیز مسیر آمدن بر روی PC را طی می‌کند. 343 دیروز نخستین نسخه آزمایشی را بر روی PC منتشر کرده است.
هماهنگ‌کننده اجتماع‌های Halo، تایلر دیویس (Tyler Davis) اخباری را بر روی توئیتر به اشتراک گذاشت. او با این جمله که "هر ۳ حلقه مسدودکننده برطرف شده‌اند" شروع کرد که به معنای این است که بازی آماده است تا عرضه شود.

343 دیروز نسخه بتای Halo 2 را بر روی PC به صورت عمومی منتشر کرد . . .

همه می‌توانند در Halo Insiders Program ثبت‌نام کنند که به شما اجازه می‌دهد تا همه‌ی نسخه‌های آزمایشی عمومی را تجربه کنید. اگرچه، ثبت‌نام شما تضمین نمی‌کند که بتوانید به نخستین دوره آزمایشی دسترسی داشته باشید. 343 انواع خاصی از سخت‌افزارها و محل‌های مشخصی را برای آزمایش در ابتدا در نظر گرفته است و سپس برای سخت‌افزارها و محل‌های دیگر نیز بتا را در دسترس قرار خواهد داد.
این که سری فوق العاده Halo را بر روی PC می‌بینیم، بسیار عالی است. هم‌اکنون، PCگیمرها می‌توانند هر دو عنوان Halo: Combat Evolved و همچنین Halo: Reach را تجربه کنند. زمانی که Reach بر روی Steam عرضه شد، جدول فروش را تسخیر کرد و برای مدتی یکی از بازی‌هایی بود که بیشترین ساعت‌ها بر روی آن‌ها بازی شده‌اند. من دوست دارم که تصور کنم که Halo 2، که از نظر من بهترین عنوان چندنفره در این سری است، تاثیری شبیه به Reach را در Steam خواهد گذاشت.