Menu

شایعه: Call of Duty MW3 Remastered در راه است و یک ماه در انحصار PS4 خواهد بود

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، اخیرا گزارش‌های منتشر شده که خبر از عرضه‌ی کمپین ریمستر شده‌ی آخرین بازی سه گانه‌ی Call of Duty Modern Warfare می‌دهد و اکنون یک سری اطلاعات بیشتر نیز از آن داریم.

این خبر از سوی یکی از معتبرترین منابع خبررسانی سری Call of Duty یعنی TheGamingRevolution ارائه شده که پیش از این نیز اطلاعات درستی را در رابطه با این مجموعه به اشتراک گذاشته بود. این منبع پیش از این خبر از عرضه‌ی بازی‌های Call of Duty Warzone و Modern Warfare 2 Remastered، پیش از معرفی رسمی‌شان داده بود.

اخیرا این کانال یوتیوبی ویدئویی را آپلود کرده که در آن اطلاعاتی راجع به بازی Call of Duty Modern Warfare 3 Remastered به اشتراک می‌گذارد. طبق گفته‌ی این منبع، MW3 Remastered نیز با همان موتوری که در ساخت Modern Warfare Remastered و Modern Warfare 2 Remastered به کار رفته بود، توسعه یافته است و تنها شامل ریمستر کمپین تکنفره خواهد بود. ساخت ریمستر بازی دوم و سوم این سه‌گانه در سال 2018 به اتمام رسیده است، اما تیراندازی‌ای که در دالاس اتفاق افتاد باعث شد تا شرکت Activision تا مدتی این دو عنوان را عرضه نکند. لازم به ذکر است که بخش چند نفره‌ی بازی Modern Warfare 2 نیز به صورت کامل ریمستر شد، اما Activision تصمیم گرفت که آن را منتشر نکند تا جامعه‌ی کاربری سری Call of Duty دچار چند دستگی نشود.

Modern Warfare 2 Remastered به مدت یک ماه در انجصاری کنسول PlayStation 4 قرار دارد و به نظر می‌رسد که قرار است Modern Warfare 3 Remastered نیز همین گونه باشد. قرارداد انحصاری زمانی میان دو شرکت Sony و Activision در سال 2016 امضا شد و از همان دو سال پیش قرار بود که این دو بازی ریمستر شده تا مدت زمانی در انحصار PS4 باشد.

در بخشی از ویدئوی TheGamingRevolution گفته شده که هنوز مشخص نیست Modern Warfare 3 Remastered کی عرضه خواهد شد، اما از آنجایی که MW2 Remastered عملکرد قدرتمندی داشته، احتمالا این عنوان نیز به‌زودی منتشر می‌شود.

لازم به ذکر است که هنوز هیچ کدام از این اطلاعات به صورت رسمی تائید نشده‌اند. بازی Call of Duty: MW3 در سال 2011 برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، PS3 و Xbox 360 منتشر شده بود.