Menu

Supermassive: کنترلر DualSense شما را به شخصیت‌های بازی‌ها وابسته‌تر می‌کند

هنوز نمی‌دانیم کنسول PS5 چه ظاهری خواهد داشت اما Sony اخیرا از کنترلر DualSense که جانشین مجموعه کنترلرهای DualShock است، رونمایی کرد.

این کنترلر در مقایسه با DualShock 4 بهبودها و قابلیت‌های مختلفی دارد و سازندگان زیادی از جمله پیت هاینز به تحسین آن پرداخته‌اند و اکنون یک نفر دیگر هم به این لیست اضافه شده است. به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، پیت ساموئلز (مدیر عامل استودیوی Supermassive Games) در مصاحبه‌ای با Gamereactor هیجان خود نسبت به این کنترلر را نشان داد و افزود ویژگی‌های "لمسی" در DualSense باعث می‌شود بازیکنان به شخصیت‌های درون یک بازی وابسته‌تر شوند:

"بدیهی است که برای ما بسیار هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسد. همان‌طور که می‌دانید، ما با Until Dawn تجربیاتی داشتیم اما سال‌ها در زمینه واقعیت مجازی و ساخت بازی‌های واقعیت مجازی و تجربه برخی موارد کار می‌کردیم که شامل کنترل صدا در یکی از عناوین واقعیت مجازی‌مان می‌شود بنابراین هیجان‌زده و عاشق چیزهای جدید هستیم و دوست داریم برای قابلیت‌های جدید طراحی کنیم.

شما درباره کنترلر DualSense برای PlayStation 5 صحبت کردید و ما مدتی است که درباره چگونگی استفاده از آن در حال گفت‌وگو هستیم.

این ویژگی‌های لمسی باعث می‌شود تا با انتقال تجربه شخصیت‌های بازی‌ها به بازیکنان، آن‌ها را نسبت به این شخصیت‌ها وابسته‌تر کنیم.

کنترل‌های صدا که ما قبلا انجام دادیم در واقعیت مجازی و اول شخص بودند بنابراین استفاده از انتخاب‌های‌تان (با استفاده از صدای شما) منطقی بود چون شخصیت بازی خود شما هستید (در حالت اول شخص) اما در زاویه دید سوم شخص احتمالا غیر منطقی‌تر خواهد بود ولی اکنون با وجود DualSense کمی بحث داشتیم و ممکن است یک‌سری ویژگی‌ها را وارد بازی‌های خود کنیم."

ساموئلز همچنین هیجان "عظیم" خود را برای ورود پلتفرم‌های استریمینگ ابراز کرد:

"نسل جدید کنسول‌ها همیشه هیجان‌انگیز است. پلتفرم‌های استریمینگ هم به‌طور عظیمی هیجان‌انگیز هستند چراکه مخاطبان گیمینگ را گسترده‌تر می‌سازند و ما فکر می‌کنیم ما هم با بازی‌هایی که می‌سازیم، در این زمینه نقش داریم و تماشاگران سینما و تلویزیون را وارد دنیای خود می‌کنیم. طی چند سال آینده می‌توان برای چیزهای زیادی هیجان‌زده بود."

Supermassive Games قرار است به‌زودی دومین بازی از مجموعه The Dark Pictures به‌نام Little Hope را در تابستان امسال برای PC ،PS4 و Xbox One منتشر کند.