Menu

گزارش: Sony از بابت بازی‌های زمان عرضه PS5 مطمئن است

با توجه به یک گزارش جدید، Sony Interactive Entertainment از بابت بازی‌های زمان عرضه کنسول PlayStation 5 "مطمئن" است. در حال حاضر سازندگان بازی‌های PlayStation هنوز از پروژه‌های خود رونمایی نکرده‌اند اما شاید این خبر برای رفع نگرانی برخی طرفداران که فکر می‌کردند Sony در این زمینه حرف خاصی برای گفتن ندارد کافی باشد چراکه Microsoft قرار است همراه با Xbox Series X بازی جدید Halo را هم عرضه کند و رقابت سختی شکل می‌گیرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، این گزارشات از سوی Bloomberg آمده‌اند که متاسفانه جزئیات بیشتری در این‌باره افشا نکردند. با این حال، گفته شده که کووید-19 ممکن است برنامه‌های Sony از این بابت را بر هم بزند زیرا به دلیل مصیبت جهانی و همه‌گیر این ویروس، بسیاری از سازندگان در خانه مشغول کار هستند. به بیان دیگر، امکان دارد تعداد بازی‌های PS5 در زمان عرضه نسبت به آنچه که قبل‌تر برنامه‌ریزی شده بود کمتر شود اما هنوز این موضوع تایید نشده است.

مشخص نیست این بازی‌های زمان عرضه کنسول PS5 چه هستند البته قطعا بخش عمده‌ای از آن‌ها را بازی‌های Third-Party تشکیل می‌دهند اما در زمینه انحصاری‌ها هم شایعاتی درباره ریبوت Silent Hill، بازی جدید Gran Turismo و Horizon Zero Dawn 2 در کنار عنوان Ratchet & Clank، ریبوت SOCOM و Demon Souls Remake وجود دارند.

بازی‌های زمان عرضه PS5 می‌توانند مشخص کنند که آیا از همان ابتدا ارزشش را دارد که دارندگان PS4 وارد نسل جدید شوند یا خیر. در حالی که PS5 سخت‌افزار بسیار قوی‌تری نسبت به PS4 دارد، بسیاری از افراد احتمالا تمایلی به ارتقای فوری ندارند چراکه سازندگان Third-Party قطعا تا مدت زیادی از آن‌ها پشتیبانی می‌کنند مگر آنکه بازی‌های انحصاری جذابی برای PS5 از همان ابتدا در دسترس قرار بگیرند.