Menu

نغمه‌ای که خاموش شد؛ Keiji Fujiwara صداپیشه‌ی افسانه‌ای در 55 سالگی از دنیا رفت

امروز یکی از غمناک‌ترین روزهای صنعت انیمه و انیمه دوستان است، چرا که Keiji Fujiwara پس از مبارزه با سرطان، در 55 سالگی از دنیا رفت.

به گزارش پردیس‌گیم، فوجیوارا در دهه‌ی 90 میلادی توانست پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، با کار در تئاتر خوش بدرخشد و اسم و رسمی برای خود به پا کند. یکی از نخستین کارهای او Crayon Shin-chan بود که فوجیوارا به ایفای نقش در یکی از مهره‌های فرعی می‌پرداخت. همین کار باعث شد علاقه‌ی او به این حوزه از فعالیت‌ها بیشتر شده و به موفقیت‌های زیادی برسد.

فوجیوارا را می‌توان یکی از پرکارتین افراد در صداپیشگی کاراکترهای انیمه‌ای دانست، برای مثال وی در انیمه‌ی Attack On Titan صدای Hannes، در Fullmetal Alchemist صدای Maes Hughes و در Hunter X Hunter صدای Leorio را برعهده داشت. البته او خود را تنها به کار در انیمه‌ها محدود نکرد و در بازی‌هایی همچون Final Fantasy VII Remake نقش Reno را برعهده داشت و صداپیشگی Axel در Kingdom Hearts III نیز در کارنامه‌ی وی دیده می‌شود.

اگر بخواهیم سابقه‌ی درخشان فوجیوارا در صداپیشگی را بررسی کنیم، مطمئنا به ساعت‌ها و روزهای زیادی نیاز خواهیم داشت. ما نیز به نوبه‌ی خود فقدان این شخصیت بزرگ و تاثیرگذار در صنعت انیمه را به تمامی مشتاقان و دوستداران وی تسلیت می‌گوییم. در آخر باید یادآور شد که "صدا باقی می‌ماند".