Menu

بازی RPG و موبایلی Bleach: Immortal Soul منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم، Oasis Games با انتشار تریلری از بازی جدید و موبایلی خود با نام Bleach: Immortal Soul رونمایی کرد. این بازی با تمرکز بر روی روایت داستان و استراتژی، تجربه‌ی جدیدی برای موبایل گیمرها خواهد بود. بازی Bleach: Immortal Soul که توسط تهیه کنندگان انیمه لایسنس شده و به دست Oasis Games منتشر شده داستان Ichigo را در پی تبدیل شدن به Soul Reaper دنبال می‌کند.

این بازی هم‌اکنون بر روی Google Play و App Store قابل دسترسی است و علاقه‌مندان به سبک RPG یا دنیای Bleach می‌توانند با تهیه‌ی بازی شخصیت‌های موردعلاقه‌ی خود را یافته، با طرح برنامه‌ها و استراتژی‌های مختلف به جنگ دشمن رفته و در طول ده‌ها ماموریت هیجان انگیز، داستان غنی Bleach: Immortal Soul را تجربه کنند.

در Bleach: Immortal Soul علاوه بر دنبال کردن داستان Ichigo با شخصیت‌های آشنا و قدیمی در انیمه نیز مواجه خواهید شد. همزمان با دفاع از شهر Karakura و راهنمایی ارواح به جامعه‌ی خودشان، عواقب تصمیمات Ichigiro و راهی که او انتخاب کرده نیز برای بازیکن نشان داده خواهد شد و شما باید با تشکیل تیمی از مبارزان به تقابل همه‌ی این موارد بروید. هم‌اکنون صدها بازیکن برای شرکت در Bleach: Immortal Soul نام نویسی کرده‌اند و کسانی که پیش ثبت نام را انجام داده بودند با جوایز ارزنده و زیادی پاداش داده خواهند شد که می‌توان به 20000 سکه‌ی طلا درون بازی و برخی قدرت‌های خاص همانند احضار ارواح مبارز اشاره کرد.

Ichigiro در انتظار شماست.

مانگای Bleach از سال 2001 تا 2016 در ژاپن منتشر شد و توانست با فروش خیره‌کننده‌ی 120 میلیون دلاری خود را به همگان ثابت کند، بعدها انیمه‌ای اقتباسی از روی مانگا ساخته شد که همراه با چهار فیلم سینمایی از دنیای Bleach، توانستند به موفقیت‌های بسیاری برسند. پس از آن، کتاب‌ها، انیمیشن‌ها، بازی‌های ویدیویی و… از روی Bleach توسعه یافتند.

کارشناس ارشد بازاریابی Oasis Games درمورد بازی Bleach: Immortal Soul چنین می‌گوید:

"Bleach: Immortal Soul که در سبک RPG است و بر روی روایت داستان تمرکز دارد، ماجراجویی Ichigo را در یک بازی Turn-based و استراتژیک دنبال خواهد کرد. شما با تجربه‌ی این بازی بار دیگر می‌فهمید که چرا عاشق این فرنچایز شده‌اید! بازیکنان باید با همراهی شخصیت‌هایی نام آشنا با ارواح بجنگند و به هدفی که بازی دنبال آن است برسند."

محوریت بازی Bleach: Immortal Soul بر روی کار تیمی است و درعین حال که از کات سین‌های بازی لذت می‌برید، می‌توانید برای آسان‌تر شدن مبارزات در مقابل دشمنان سرسخت، با چیدن استراتژی‌های مختلف و جهمکاری با دوستان خود، به جنگ آنان بروید.

شخصیت‌های خاطره‌انگیزی همانند Toshiro Hitsugaya ,Rukia Kuchiki و… قابل بازگشایی هستند و شما می‌توانید با تشکیل تیم‌هایی قدرتمند به مصاف باس‌های قدرتمندتر بروید، دوستان جدید پیدا کنید، در چالش‌های روزانه شرکت کنید و پاداش‌های مختلفی برنده شوید.

-Bleach: Immortal Soul توسط تهیه‌کنندگان اصلی انیمه لایسنس شده و داستانِ بازی اقتباسی است از نسخه‌ی اصلی آن.

-بازی در سبک RPG و Turn-based خواهد بود و شما می‌توانید همراه با قهرمانان مختلف از Bleach: Immortal Soul لذت ببرید.

-جهان Bleach: Immortal Soul استایل و گرافیکی انیمه‌ای خواهد داشت.

Bleach: Immortal Soul با همکاری Oasis Games و GREE ساخته و توسط Oasis منتشر می‌شود. این بازی هم‌اکنون برای کشورهای غربی از طریق Google Play و App Store به شکل رایگان قابل دسترسی است. شما می‌توانید تریلر منتشرشده از بازی را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه